TEACHING AND ASSESSING SPEECH ACTS IN THE ESL CLASSROOM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Этот документ призван продемонстрировать некоторые конкретные действия, которые можно использовать при обучении речевым актам жалоб, комплиментов,
отказов, приглашений и просьб. Сначала он предоставляет общую справочную информацию о мероприятиях, во-вторых, в нем четко изложены цели каждой задачи и, наконец, обсуждаются преимущества и недостатки этих задач
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Teaching and Learning Pragmatics: Where Language and Culture Meet: Noriko Ishihara, Andrew D. Cohen, Longman Applied Linguistics, 2010
Educational assessment of students, Brookhart, S.M. Columbus: Merill, 2010
The Advantages Analytic scoring and assessment, Mukminatien, N. Journal of pragmatics, 2000
Sadikov Erkin Tursunovich. (2021). Implementing and assessing pragmatic speech act divergences in the ESL classroom. Eurasian Journal of Academic Research, 1(8), 73–76. https://doi.org/10.5281/zenodo.5702899
Erkin Tursunovich Sadikov (2021). Teaching pragmatic speech acts through the receptive and productive skills. Academic research in educational sciences, 2 (11), 463-476. https://cyberleninka.ru/article/n/teaching-pragmatic-speech-actsthrough-the-receptive-and-productive-skills