REKLAMA MATNLARINING GENDER XUSUSIYATLARI (tibbiyotga oid reklamalar misolida)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
USHBU MAQOLADA REKLAMA MATNLARINING GENDER XUSUSIYATLARI XUSUSIDA SO'Z YURITILADI. FIKRLAR TIBBIYOTGA OID REKLAMALAR MISOLIDA ASOSLANADI.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Корочкова С. А. Социолингвистическая характеристика рекламных текстов в гендерном аспекте: На материале русскоязычных журналов, автореф. канд. филол. наук. 2004.
Leppard W., Ogletree Sh. M., Wallen E. Gender Stereotyping in Medical Advertising: Much Ado
About Something? // Sex Roles, Volume. 29, Nos. 11/12, 1993. – P. 829. 3. Сердобинцева Е. Структура и язык рекламных текстов. Москва: Наука, 2010. – С. 51.
https://www.who.int/health-topics/gender#tab=tab 1
uhttps://www.jardineriaon.com/uz/flor-de-
sakura.html#Que significado tiene la flor de cerezo o sakura
Deppermann A. Social Actions. The Cambridge Handbook Of Sociopragmatics/ edited by Michael Haugh, Dániel Z. Kádár, Marina Terkourafi. - New York: Cambridge University Press, 2021.
Okhunjonovna S. H., Bakoevna R. M., Kadirovna A. Z. Travelogues in The Literature of Bukhara at The End of The 19th and The Beginning of The 20th Century //resmilitaris. - 2023. Т. 13. - №. 1. - C. 258-264.
Yokubova, S. (2023). [BELGI-HARAKAT] MA'NOLI FE'LLI BIRIKMALARNING NUTQIY IMKONIYATLARI XUSUSIDA. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. Uz), 35(35).
извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals buxdu/article/view/9993
Yokubova, S. (2021). Относительно формального грамматического описания объектных соединений. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu, uz), 7(7).
Yokubova, S. Y. (2023). O'ZBEKONA GAP QURILISHIDA FE'LNING TUTGAN O'RNI. Educational Research Universal Sciences, 2(11). 421-426. Retrieved from in
http://erus.uz/index.php/er/article/view/4003 11. Shirinova, M. S. (2020). CINEMATOGRAPHIC LANGUAGE CONCEPT AND ITS PECULIARITIES. Scientific reports of Bukhara State University, 3(4), 182-185.
Shirinova, M. OF UZBEK S. (2020). ORTHOLOGICAL PECULIARITIES MOVIES NAMES. Scientific reports of Bukhara State University, 4(1), 148-152.
Shokirovna, S. M. The Issue of Literary Norms in the Language of Cinema. International Journal on Integrated Education, 3(3), 35-40