TIBBIY REKLAMALARDA LOKUTIV NUTQIY AKT

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Dilnoza Sobirova

Аннотация

Jahon tilshunosligida antroposentrik paradigmaning yuzaga kelishi tilning serqirralik tabiatini yangicha tahlillar orqali asoslash uchun imkon yaratdi. Bugun tilshunoslik olamida muloqot ishtirokchilarining o'ziga xos xususiyatlarining muloqotda aks etishi, shu bilan birga, nutqiy aktlarda o'z ifodasini topishi sir emas. Struktural jihatdan nutqiy aktlar lokutiv, illokutiv hamda perlokutiv nutqiy akt kabi turlarga bo'linadi. Ushbu maqolada nutqiy aktning lokutiv nutqiy akt va uning tarkibiy tuzilishi xususida so'z boradi. Lokutiv aktning fonetik, fatik va retik akt kabi ko'rinishlari tibbiyotga oid reklamalar misolida yoritiladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Sobirova, D. (2024). TIBBIY REKLAMALARDA LOKUTIV NUTQIY AKT. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 52(52). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13076
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Сафаров Ш. Прагмалингвистика. Тошкент: Ўзбекистон миллий энциклопедияси, 2008.-318 6.

Ҳакимов М., Газиева М. Прагмалингвистика асослари. Дарслик. Тошкент, 2020.

Sobirova D.R. Tibbiy reklamalarda nutqiy aktning voqelanishi. Хоразм Маъмун академияси ахборотномаси: илмий журнал.-№10/4 (107), Хоразм Маъмун академияси, 2023 й. Б. 126-128.