БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМГА РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИ ТАТБИҚ ЭТИШНИНГ ЗАМОНАВИЙ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ ВА РИВОЖЛАНИШ ОМИЛЛАРИ ХАЛҚАРО МИҚЁСИДАГИ ИЛМИЙ-АМАЛИЙ АНЖУМАН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##article.abstract##
Ушбу мақолада олий ўқув юртлари талабаларининг маънавий-ахлоқий компетентлигини ривожлантириш методикалари, рақобатбардош кадрлар тайёрлаш механизмлари, бўлажак ўқитувчиларнинг ахлоқий сифатларини ривожлантиришнинг амалий педагогик тизими ҳақида фикр юритилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг «Ўзбекистон Республикасини янада
ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сон Фармони. www.
lex. uz.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 3 майдаги “Узлуксиз маънавий
тарбия концепциясини тасдиқлаш ва уни амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида” ПҚ-4307-
сон Қарори. www Lex.uz
O‘zbekiston Respublikasining «Ta’lim to‘g‘risida»gi Qonuni. -T.: O‘zbekiston, 2020 й.
Олимов Ш.Ш. Маънавий-ахлоқий тарбия асослари. (Монография). –T.: «Fan va
texnologiya», 2015.