MASOFAVIY TA‟LIM PLATFORMALARIDAN TA‟LIM TIZIMIDA FOYDALANISHNING ASOSIY TALABLARI Atamuradov Jamshid Jalilovich Buxoro davlat universiteti ATRT kafedra dosenti. j.j.atamuradov@buxdu.uz

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Jamshid Atamuradov

##article.abstract##

Ushbu maqolada masofaviy ta‘limdan ta‘lim tizimida foydalanishning asosiy istiqbollari va ta‘lim tizimining
barcha bosqichlarida qoʻllanganda uning asosiy talablari haqida bayon etilgan. Jamiyatni zamonaviy axborotlashtirish
sharoitida ta‘lim sifatini oshirish, ta‘lim sohalarida onlayn ta‘lim usullaridan foydalanib, zamonaviy texnologiyalar
vositalari yordamidan foydalanish natijasida ta‘lim sifatini oshirish. Bugungi kunda masofaviy ta‘limga alohida ahamiyat
berilmoqda, chunki masofaviy ta‘lim oʻqituvchilar uchun ham, oʻquvchilar uchun ham bir qator qulayliklarga ega.
Bundan tashqari, maqolada masofaviy ta‘lim platformalarini ta‘lim muassasasida joriy qilishda muhim e‘tibor berilishi
lozim boʻlgan komponent va elementlarga tavsif ham berilgan, hamda O‗zbekiston Respublikasidagi masofaviy ta‘limni
joriy etish boʻyichi qabul qilingan bir qator farmon va buyruqlar haqida ma‘lumotlar keltirilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta‘lim Vazirining 2020-yil 27-mart 233-sonli ―Oliy

ta‘lim muassasalarida masofaviy ta‘limni joriy etish to'g'risida‖gi Buyrug'i.

O'zbekiston Respublikasi O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 3-oktabr 599-sonli

―Oliy ta‘lim tashkilotlarida masofaviy ta‘lim shaklini joriy etish chora-tadbirlari to'g'risida‖gi Qarori. 3. Крук Б.И., Журавлева О.Б., Стругова Е.Г. Избранные главы теории и практики дистанционного обучения. Москва: Издательские решения, 2017.

Полат Е.С. Теория и практика дистанционного обучения. Москва: Издательство Юрайт, 2020.

Лавриненко Ирина Юрьевна Перспективы использования lms в рамках современного высшего

образования // Концепт. 2023. №1. URL:https://cyberleninka.ru/article/n/perspektivy-ispolzovaniya-lms-v-ramkahsovremennogo-vysshego-obrazovaniya

Исаева Елизавета Сергеевна Современные LMS платформы дистанционного обучения:

анализ и сравнение // Педагогика. Вопросы теории и практики. 2021. №6. URL:

https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-lms-platformy-distantsionnogo-obucheniya-analiz-i-sravnenie

(дата обращения: 15.07.2023).

Богомолов В. А. Обзор бесплатных систем управления обучением // ОТО. 2007. №3. URL:

https://cyberleninka.ru/article/n/obzor-besplatnyh-sistem-upravleniya-obucheniem (дата обращения:

07.2023).

Атамурадов Жамшид Жалилович Роль преподавателя в проектирования этапов построения

дистанционного обучения. Журнал ―ACADEMY‖ №10 (61) 2020 год [Электронный ресурс]: URL:

http://academicjournal.ru/home/arkhiv-zhurnala-academy.html

Atamuradov J.J. Principles of construction of effective information systems. «Science and practice:

a new level of integration in the modern world» Conference proceedings 11th International Conference.

September, 10 - November, 30, 2020.UK, S Yorkshire, Sheffield DOI:

http://doi.org/10.15350/UK_6/11.39 http://scope-science.com/assets/research-article_uk_6_11_39.pdf

Atamuradov J. J. Designing stages of construction and planning of distance learning course //

Elektronic journal of actual problems of modern science, education and training. april, 2021-vii. issn 2181-

URL:http://khorezmscience.uz/web/archive/1621255365.pdf

Атамурадов Жамшид Жалилович Анализ проблемы организации и управления

дистанционного образования в общеобразовательных учреждениях // Universum: технические науки.

№4-1 (85). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/analiz-problemy-organizatsii-i-upravleniyadistantsionnogo-obrazovaniya-v-obscheobrazovatelnyh-uchrezhdeniyah

Атамурадов Жамшид Жалилович Роль преподавателя в проектировании этапов построения

дистанционного обучения // Academy. 2020. №10 (61). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/rolprepodavatelya-v-proektirovanii-etapov-postroeniya-distantsionnogo-obucheniya

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

<< < 1 2 3 4 > >>