KICHIK BIZNES VA TADBIRKORLIKDA MOBIL MARKETING IMKONIYATLARI VA FOYDALANISH AFZALLIGI

Main Article Content

Ortikjon Xurramov
Parvez Sharipov

Abstract

XX asrdagi axborot texnologiyalarining eng ahamiyatga molik yutuqlaridan biri bo`lib internetning paydo bo`lishi va rivojlanishi hisoblanadi. O`zbekistonda jahon tendensiyasiga hamohang tarzda axborot-kommunikatsion texnologiya va tizimlar, internet, shu jumladan mobil internet jadal rivojlanib, ommalashib bormoqda. Bugungi kunda internetdan foydalanuvchilar soni 10 million 200 ming kishidan oshdi yoki mamlakatimiz aholisining uchdan bir qismini tashkil etmoqda. Respublikamizda internetning o’tkazuvchanlik darajasi 4 barobar oshirildi, internetga ulanish tezligi esa 1,5 marta ortdi. 

Article Details

How to Cite
Xurramov, O., & Sharipov, P. (2023). KICHIK BIZNES VA TADBIRKORLIKDA MOBIL MARKETING IMKONIYATLARI VA FOYDALANISH AFZALLIGI. Center for Scientific Publications (buxdu.Uz), 42(42). Retrieved from https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/10950
Section
Статьи buxdu.uz

References

Брайан Халлиган, Дхармеш Шах Маркетинг в Интернете: как привлечь клиентов с

помощью Google, социальных сетей и блогов- М.: «Диалектика», 2010. - С.42-143.

Гусев В.С. Аналитика веб-сайтов. Использование аналитических инструментов для

продвижения в Интернет. - М.: «Диалектика», «Вильямс», 2013. - С.105-117.

Халилов Дамир. Маркетинг в социальных сетях. Москва. 2013 г.

Khamidov O. Improving management of ecological tourism development in Uzbekistan:

Problems and solutions //Tashkent: Economics publishing house. – 2016.

Khamidov O. Sovershenstvovanie mekhanizma upravleniya razvitiem ekoturizma v

Uzbekistane: avtoref. diss. d-ra. ekon. nauk. – 2017.

Хамидов О. Х. Перспективы привлечения инвестиций в гостиничную индустрию //Вісник

ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та

туристичної галузі в цілому. – 2014. – №. 18. – С. 153-156.

Bakhtiyorovich D. K., Shuhratovich H. S. An important factor in economic prosperity //World

science. – 2016. – Т. 2. – №. 5 (9). – С. 18-21.

Hamidov O. H. Improving the management mechanism for the development of ecotourism in

Uzbekistan //Doctor of Science (DSc) diss. abstracts. Samarkand. – 2017.

Inoyatova S., Khamidov O., Nigmonov A. Evaluation of Online Hotel Booking Services in

Uzbekistan //International conference on Eurasian economies. – 2018. – С. 20-28.

Sobirov B. et al. Rates of Tourism Competitiveness under the Categorical Apparatus of

Tourism Industry through Theoretical Bases of Formation, Analyses of Uzbekistan //J Tourism

Hospit. – 2016. – Т. 5. – №. 256. – С. 2167-0269.

Tokhirov J. R. Role of information systems and technologies in agrarian industrial complex

//Современное экологическое состояние природной среды и научно-практические аспекты

рационального природопользования. – 2016. – С. 3575-3579.

Sobirov B. B. et al. The role of social media, user generated platforms and. – 2015.

Kayumovich K. O., Ablaqulovich I. G., Matlubovich T. O. Role of using global network in

sphere of service and tourism //Trends in Economics and Management for 21th Century: inter. conf.

– 2012.

Хуррамов О. Особенности использования маркетинговых инструментов в социальных

медиа //Alatoo Academic Studies. – 2016. – №. 2. – С. 236-249.

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>