ELEKTRON BIZNESDA MARKETING TADQIQOTLARI AHAMIYATI
Main Article Content
Abstract
Internetda marketing faoliyati samaradorligini baholash kompaniya marketing maqsadi bo’lgan narsani baholash muximdir. Strategik vazifa savdo markasini ilgari surish deb belgilangan bo’lsa, bannerga javob berganlar soni emas, maqsadli auditorii tomonidan kurilgan uning namoyishlari sonini hisoblash muximdir. Maqsad sotuvchiarni oshirish bo’lsa, kompaniya samaradorligi utish mikdorining siz taklif etaetgan tovarlarga qiziqkan odamlarga banner ko’rsatilishi mikdoriga nisbat kabi ko’pol baholanishi mumkin. Siz taklif etayotgan tovarlarga qiziqkan server tashrifchilarning foizini so’rov yordamida baholash mumkin. Reklama kompaniyasi samaradorligi to’g’risidagi ma’lumotlarni turli yo’llar bilan olish mumkin, uning shakllanish hisobot chukurligi, aniqligi va batafsilligi kuyilgan talablarga bog’liq bo’ladi.
Article Details
References
Kayumovich K. O., Ablaqulovich I. G., Matlubovich T. O. Role of using global network in
sphere of service and tourism //Trends in Economics and Management for 21th Century: inter. conf.
– 2012.
Sobirov B. et al. Rates of Tourism Competitiveness under the Categorical Apparatus of Tourism
Industry through Theoretical Bases of Formation, Analyses of Uzbekistan //J Tourism Hospit. –
– Т. 5. – №. 256. – С. 2167-0269.
Тохиров Ж. Р. Сущность и особенности аграрного туризма //Современное экологическое
состояние природной среды и научно-практические аспекты рационального
природопользования. – 2017. – С. 228-232.
Каххоров О., Адизов Б. Совершенствование структуры управления подготовкой
экономических кадров в регионах //Экономика и инновационные технологии. – 2018. – №. 5.
– С. 272-280.
Khamidov O. Improving management of ecological tourism development in Uzbekistan:
Problems and solutions //Tashkent: Economics publishing house. – 2016.
Davlatov S., Dilmonov K. Impact of investment in education on economic growth //2nd Student
Conference of MDIS Tashkent. – 2017. – С. 7.
Хамидов О. Х. Перспективы привлечения инвестиций в гостиничную индустрию //Вісник
ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та
туристичної галузі в цілому. – 2014. – №. 18. – С. 153-156.
Hamidov O. H. Improving the management mechanism for the development of ecotourism in
Uzbekistan //Doctor of Science (DSc) diss. abstracts. Samarkand. – 2017.
Tokhirov J. R. The conceptual definition of ecotourism activities //Современное экологическое
состояние природной среды и научно-практические аспекты рационального
природопользования. – 2017. – С. 224-228.
Sobirov B. B. et al. The role of social media, user generated platforms and. – 2015.
Bakhtiyorovich D. K., Shuhratovich H. S. An important factor in economic prosperity //World
science. – 2016. – Т. 2. – №. 5 (9). – С. 18-21.
Khamidov O. Sovershenstvovanie mekhanizma upravleniya razvitiem ekoturizma v
Uzbekistane: avtoref. diss. d-ra. ekon. nauk. – 2017.
Тухсанов Б. З., Дилмонов К. Б. Наиболее важные вопросы развития экологического
туризма //Актуальные научные исследования в современном мире. – 2016. – №. 5-3. – С. 13-
Tursunov O., Ibragimov G. Roles of investment and service system sector in agriculture
//Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки. – 2013. – №. 3. – С. 203-213.
Inoyatova S., Khamidov O., Nigmonov A. Evaluation of Online Hotel Booking Services in
Uzbekistan //International conference on Eurasian economies. – 2018. – С. 20-28.
Tokhirov J. R., Khurramov O. K. Basic concepts, directions and forms of eco-tourism
//Приоритетные направления развития современной науки молодых учёных аграриев. – 2016.
– С. 544-548.
Djuraeva Z. T., Mahmudova N. U., Khurramov O. K. Definitions, principles and main features
of ecotourism //Современное экологическое состояние природной среды и научнопрактические аспекты рационального природопользования. – 2016. – С. 783-789.
Тохиров Ж. Р. Возможности развития экотуризма в Узбекистане //Современные
тенденции и актуальные вопросы развития туризма и гостиничного бизнеса в России. – 2017.
– С. 445-448.
Sobirov B. B. et al. The role of social media, user generated platforms and crowd sourcing in
the development of tourism destinations Journal of Hospitality Management and Tourism. – 2015.