ПЕДАГОГИК МАҲОРАТНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ТАВАККАЛЧИЛИК (РИСКОЛОГИЯ)НИНГ ЎРНИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Бу мақоланинг мазмунида педагогик маҳоартнинг шаклланишида таваккалчиликнинг ўрни, умумий чегаралари ва хусусиятларини белгилаб олиш ётади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Абрамова И.Г. Педагогическая рискология: Монография. М., 1995.
Агацци Э. Моральное измерение науки и техники / науч. ред. В. А. Лекторский. М. : МФФ, 1998. Ст. 250
Бек У. Общество риска. На пути к другому модерну. М., 2000. Ст. 240
Беляева М.А. Риск как предмет научного анализа в педагогике и образовании. /Педагогическое образование в России №11 с.16-23. 2014
Зубков В. И. Социологическая теория риска : учеб. пособие. М. : Академ Проект, 2009. Ст. 250
Ожегов С. И. Словарь русского языка. М. : Рус. яз., 1984. Ст. 700
Шомақсуд Ш. Маънолар махзани. – Т.: “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2001. – 448 б. 328-329
Холиқов А. Педагогик маҳорат. Ўқув қўлланма. Т.: «IQTISOD MOLIYA» нашриёти, 2010,-312 бет.