ПРИНЦИПЫ ВЫБОРА СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРИ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Shahnoza Quliyeva

Аннотация

BO‘LAJAK O'QITUVCHILARNI TAYYORLASHDA TA‘LIM MAZMUNINI TANLASH TAMOYILLARI HAQIDA FIKR YURITILGAN

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Quliyeva, S. (2024). ПРИНЦИПЫ ВЫБОРА СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРИ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 52(52). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13038
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Kayumova N.A. Informatika o‗qituvchisining metodik tizimini loyihalashtirish. – T.: «Zamonaviy

ta‘lim», 2017. – 4-10-betlar.

Малев В.В. Общая методика преподавания информатики: Учебное пособие. - Воронеж:

ВГПУ, 2005. - 271 с.

Muslimov N.A va boshqalar. Pedagogik kompetentlik va kreativ asoslari. O‘quv-metodik

qo‘llanma. – T.: ―Sano-standart‖, 2015. – 120 b.

Muslimov N.A., Qo‘ysinov O.A., Abduraxmonov SH., Abdullayeva Q.M., Gaipova N.S.

Bo‘lajak kasb ta‘limi o‘qituvchilarini metodik kompetentligini shakllantirish texnologiyasi. Nizomiy

nomidagi TDPU Rizografi, Toshkent 2014 yil. 6,75 b.t.

Shakhnoza K, Makhbuba K Interactive technologies as a means to improve the efficiency and

quality of the educational process. International Journal of Human Computing Studies 3 (2), 182-186.

Kuliyeva SH Improving teaching aids in the training of future technology teachers. International

Journal of Early Childhood 14 (03), 2022.

El papel de las tecnologias pedagogicas modernas en la formacion de la competencia comunicativa

de los estudiantes. Halimovna K.S, Nurilloevna M.O, Radzhabovna K.D, Shavkatovna R.G Religación.

Revista de Ciencias Sociales y Humanidades 4 (15), 261-266.

Стефанова Н. Л. Теоретические основы развития системы методической подготовки учителя

математики в педагогическом вузе: Автореф. докт. дисс. - СПб., 1996.

Вороненко Т. А., Н.И. Рыжова Информатика ўқитиш методикаси. Махсус техника:

Талабалар учун дарслик. - Санкт-Петербург: Рос. пед. ун-т, 1997.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>