Маркетинг коммуникацияларининг мазмун-моµияти ва ўзига хос хусусиятлари

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Nozima Giyazova

##article.abstract##

Ушбу мақолада маркетинг коммуникацияларининг мазмун-моҳияти, бозор рақобати шароитида муваффақи-ятга эришиш омили эканлиги очиб берилган. Шунингдек, уларнинг элементлари, мақсад ва функциялари ҳамда ўзига
хос хусусиятлари ёритилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Котлер Ф. Маркетинг 3.О. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе. СПб. : Нева,

год.

Куликова А.В. Маркетинговые коммуникации. Учебно-методическое пособие. Нижний Новгород.

год, 62 стр.

Карриева Ё. ва бошқалар. Реклама фаолиятини ташкил этиш. Ўқув қўлланма. Тошкент, “Иқтисодиёт”,

йил, 132 бет.