Маркетинг коммуникацияларининг мазмун-моµияти ва ўзига хос хусусиятлари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##article.abstract##
Ушбу мақолада маркетинг коммуникацияларининг мазмун-моҳияти, бозор рақобати шароитида муваффақи-ятга эришиш омили эканлиги очиб берилган. Шунингдек, уларнинг элементлари, мақсад ва функциялари ҳамда ўзига
хос хусусиятлари ёритилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Giyazova, N. (2021). Маркетинг коммуникацияларининг мазмун-моµияти ва ўзига хос хусусиятлари. Ilmiy Nashrlar Markazi (buxdu.Uz), 9(9). Retrieved from http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/421
##issue.issue##
##section.section##
Статьи buxdu.uz
Библиографические ссылки
Котлер Ф. Маркетинг 3.О. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе. СПб. : Нева,
год.
Куликова А.В. Маркетинговые коммуникации. Учебно-методическое пособие. Нижний Новгород.
год, 62 стр.
Карриева Ё. ва бошқалар. Реклама фаолиятини ташкил этиш. Ўқув қўлланма. Тошкент, “Иқтисодиёт”,
йил, 132 бет.