The essence and peculiarities of marketing communications

Main Article Content

Nozima Giyazova

Abstract

The article explains the importance of marketing communications as a factor of success in the face of market competition. It
describes elements, objectives and functions of marketing communications and their specific features.

Article Details

How to Cite
Giyazova, N. (2021). The essence and peculiarities of marketing communications. Center for Scientific Publications (buxdu.Uz), 9(9). Retrieved from http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/421
Section
Статьи buxdu.uz

References

Котлер Ф. Маркетинг 3.О. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе. СПб. : Нева,

год.

Куликова А.В. Маркетинговые коммуникации. Учебно-методическое пособие. Нижний Новгород.

год, 62 стр.

Карриева Ё. ва бошқалар. Реклама фаолиятини ташкил этиш. Ўқув қўлланма. Тошкент, “Иқтисодиёт”,

йил, 132 бет.