MAKTABGACHA TA’LIM TIZIMIDA ETNIK-MADANIY TA'LIM TIZIMI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ushbu maqolada bugungi kunda etnik-madaniy ta'lim bir necha nuqtai nazardan ko‘rib chiqiladi: bir tomondan, murakkab integrativ va fanlararo hodisa bo‘lgan zamonaviy pedagogika muammosi, ta'lim va tarbiya jarayonida etnomadaniy
yo‘nalishning tarkibiy qismi boshqa tomondan tomonlar zamonaviyning ustuvor yo‘nalishi sifatida davlat ta'lim standartlari va etnik-madaniy ta'lim kontseptsiyasi orqali amalga oshiriladi. Shu munosabat bilan etnik-madaniy ta'limni amalga oshirishda ikkita qutbli pozitsiya ajratiladi: birinchisi, 1990-
yillarda shakllangan va etnopedagogizatsiyani oʻz ichiga olgan monoetnik (milliy) madaniy anʼanalarning chuqurlashishi bilan bogʻliq fikr mulohazalar bildirilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Akramov Sh. va boshqalar. O`zbеkistonning madaniy obidalari. –
Toshkеnt.: O`zbеkiston, 1993 y.
Madaniyat va ma'naviyat muammolari.-Toshkеnt.: Mеros, 2004 y.
Xayrullaеv M. O`zbеkistonda ijtimoiy falsafiy fikrlar tarixidan.-Toshkеnt.:
O`zbеkiston, 1995 y.
Mavrulov A. Madaniyat va tafakkur o`zgarishlari. Toshkеnt.: 2004 y.
Abdullaеv M. Madaniyatshunoslik asoslari. Toshkеnt.: ―Farg`ona‖, 2008 y.
Abdullaеv M., Umarov E., Ochildiеv A., Madaniyatshunoslik asoslari. -
Toshkеnt.: Turon-iqbol, 2006 y. 14