BADIIY ASAR VA FOLKLOR NAMUNALARIDA SAJ’ NING QO’LLANISHI VA ESTETIK AHAMIYATI.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Xaitov Xamza

Аннотация

Saj folklorning epik asarlari ifoda uslubiga xos muhim badiiy-kompozitsion belgilardan biri bo’lib, ko’pincha er- taklarning kirish qismida ,doston, riyoyat, afsona, naql singari xalq og’izaki epic ijodi janrlari syujet tarkibida bir necha ohangdosh so’zlarning o’zaro tizilib kelib, nasrda qofiyani hosil qilishidan yujudga keladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Xamza, X. (2023). BADIIY ASAR VA FOLKLOR NAMUNALARIDA SAJ’ NING QO’LLANISHI VA ESTETIK AHAMIYATI. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 27(27). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/8695
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

1. Hayitov H. A. Sharq mumtoz adabiyotida ohang talqini //Мировая наука. – 2019. – №. 8. – С. 3-5.

Ahmadovich H. H., Amrulloyevna S. D. XX ASR QISSACHILIGI TARAQQIYOTIDA FOLKLORNING LATIFA

JANRI TA’SIRI //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 302-304.

Ahmadovich H. H. Expression of Folklorisms in the Works of Ghafur Ghulam //European Journal of Life Safety

and Stability (2660-9630). – 2022. – Т. 14. – С. 101-105.

Ahmadovich H. H. et al. BOSHLANG ‘ICH SINFLARDA O ‘ZBEK QISSALARI TAHLILINING INNOVATSION

USULLARI //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 350-352.

Ahmadovich H. H. et al. O ‘RXUN-YENISEY BITIKLARIDA TALIM-TARBIYA TO ‘G ‘RISIDAGI FIKRLARNING

YORITILISHI VA ULARNING TARBIYAVIY AHAMIYATI //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 349-350.

Ahmadovich H. H. et al. IJODIY TOPSHIRIQLAR O ‘QUV MOTIVLARINI SHAKLLANTIRISHNING SAMARALI

VOSITASI SIFATIDA //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 293-294.

Ahmadovich H. H. et al. BOSHLANG ‘ICH TA’LIMDA O ‘ZLASHTIRISH JARAYONINING PSIXO-DIDAKTIK

ASOSLARI //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 332-334.

Ahmadovich H. H. et al. O ‘QUVCHILARNING BILUV FAOLLIGINI OSHIRISHGA QARATILGAN DARSDAN

TASHQARI ISHLAR VA ULARNI TASHKIL ETISH METODIKASI //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 343-

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)