TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA BORLIQNI IDROK ETISH HAMDA OʻQUVCHILARNING FAZOVIY TASAVVURLARINI OSHIRISH

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Gulshod Ostonova

Аннотация

В этой статье дается краткий обзор восприятия бытия на уроках изобразительного искусства и способов развития пространственного воображения учащихся с помощью жанра пейзажа.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Ostonova, G. (2022). TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA BORLIQNI IDROK ETISH HAMDA OʻQUVCHILARNING FAZOVIY TASAVVURLARINI OSHIRISH. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 26(26). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/8561
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Xudoyorova O. Oʻzbekiston maktablarida tasviriy san’at oʻqitish tarixidan T. 1993.

Hasanov R. Maktabda tasviriy san’at oʻqitish metodikasi. –Toshkent: “Fan”, 2004.

Oydinov N. Rassom oʻqituvchilar tayyorlash muammolari. –Toshkent: “Oʻqituvchi”, “Ziyo Noshir”, 1997.

Hasanov R. Maktabda tasviriy san’at oʻqitish metodikasi. –Toshkent: “Fan”, 2004.

Abdiraulov S. Tasviriy san’at atamalari. –Toshkent, 2003.