TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA BORLIQNI IDROK ETISH HAMDA OʻQUVCHILARNING FAZOVIY TASAVVURLARINI OSHIRISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В этой статье дается краткий обзор восприятия бытия на уроках изобразительного искусства и способов развития пространственного воображения учащихся с помощью жанра пейзажа.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Ostonova, G. (2022). TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA BORLIQNI IDROK ETISH HAMDA OʻQUVCHILARNING FAZOVIY TASAVVURLARINI OSHIRISH. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 26(26). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/8561
Раздел
Статьи buxdu.uz
Библиографические ссылки
Xudoyorova O. Oʻzbekiston maktablarida tasviriy san’at oʻqitish tarixidan T. 1993.
Hasanov R. Maktabda tasviriy san’at oʻqitish metodikasi. –Toshkent: “Fan”, 2004.
Oydinov N. Rassom oʻqituvchilar tayyorlash muammolari. –Toshkent: “Oʻqituvchi”, “Ziyo Noshir”, 1997.
Hasanov R. Maktabda tasviriy san’at oʻqitish metodikasi. –Toshkent: “Fan”, 2004.
Abdiraulov S. Tasviriy san’at atamalari. –Toshkent, 2003.