НЕРАВЕНСТВА С ОДНИМ НЕИЗВЕСТНЫМ И МЕТОДИКА ЕГО ОБУЧЕНИЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В данной статье приводятся некоторые соображения по
преподаванию темы «неравенства с одним неизвестным», известные из курса математики общеобразовательных школ даны методические указания. В то же время использовались интерактивные методы, такие как мозговой штурм, поиск пары.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Бобоева М.Н., Асадова Р.Ҳ. Логарифмик тенглама ва тенгсизликларни ечишнинг баъзи усуллари. Scientific progress. 2:2 (2021), 285-293 бетлар.
Kurbonov G.G., Istamova D.S. The Role of Information Technology in Teaching Geometry in Secondary Schools. Scientific progress. 2:4 (2021), Pp. 817-822.
Qurbonov G.G., Rahmatova F.M. Uumumta’lim maktablarida matematika fanini o‘qitishda axborot texnologiyalaridan foydalanish. Science and education. 2:11 (2021), Pp. 678- 684.
Ходжиев С., Жўраева Н. Применение алгоритмического метода при решении неравенств. Образование и наука в XXI веке. Выпуск №25 (том 4). Стр. 1088-1099.
Xayitova X.G, Ismoilova D.E. Kantor to‘plamining o‘lchovi mavzusini o‘qitishda ayrim interfaol usullar. J,Образование и наука в XXI веке. Выпуск №25 (том 4). Стр. 1239-1251.
Расулов Х.Р. О некоторых символах математического анализа // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), p.66-77.
Расулов Х.Р. О понятие асимптотического разложения и ее некоторые применения // Science and Education, scientific journal, 2:11 (2021), pp.77-88.
Internet manba: www.buxdu.uz.
Алимов Ш.А., Холмуҳамедов О.Р., Мирзааҳмедов М. Алгебра. Умумий ўрта таълим мактаблари 7-9-синфлари учун дарслик.–Т.: «Ўқитувчи», 2014 й.
Хайдаров Б.К. С.Жуманазаров., О.Дўстматов., Ж.Ю.Сапарбоев. «Математика фанини ўқитиш методикаси» модули бўйича ўқув-услубий мажмуа. Тошкент давлат педагогика университети ҳузуридаги халқ таълим ходимларини кадрларни қайта тайёрлаш ва уларнинг малакасини ошириш худудий маркази, Тошкент, 2017.
Internet manba: www.buxdu.uz.