ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ТЕМЕ ОБЪЕМ ЦИЛИНДРА.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В данной статье рассматривается применение в процессе урока различных интерактивных методов, приемов, применение в настоящее время в учебном процессе новых методов или нововведений. Для этого необходимо рационально организовать процесс урока, постоянно стимулировать педагогом заинтересованность обучающихся и их активность в образовательном процессе, использовать такие методы, как мозговой штурм, работа в малых группах , дискуссия, проблемная ситуация, реферативный текст, проект, лекция, разбивать учебный материал на более мелкие фрагменты и раскрывать их содержание, и т.д. требуется мотивировать получателей к самостоятельному выполнению практических упражнений.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Rashidov A.Sh. Ta’lim tizimida smart-auditoriyadan foydalanib o‘quv
mashg’ulotlari samaradorligini oshirish. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, 2022. №3.
-137 b.
Rashidov A.Sh. Ijtimoiy-gumanitar ta’lim yo’nalishi talabalari uchun matematik
fanlar bo’yicha amaliy mashg’ulotlarni o’tkazish. Science and Education 2 (9) (2021),
-291 b.
Rashidov A.Sh. Matematika fanlaridan talaba yoshlar ijodiy tafakkurini
rivojlantirish. Ilm fan va ja’miyat 2021. №2. 45-46 b.
Рашидов А.Ш. Масофавий таълим моделлари ва уларни такомиллаштириш
истиқболларини эксперт баҳолаш усули орқали аниқлаш. Педагогик маҳорат,
№2. 163-171 б.
Mardanova F.Ya., Rasulov T.H. Advantages and disadvantages of the method of
working in small groups in teaching higher mathematics. Academy. 55:4 (2020), pp.
-68
Марданова Ф.Я. Использование научного наследия великих предков на уроках
математики. Проблемы педагогики. 6-51 (2020), С. 40-42.
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. Метод траекторий при доказательстве некоторых
биномиальных тождеств. Образование и наука в XXI веке. №25 (том 4), 2022,
Стр. 1077-1087.
Mamurov B.J., Jo’rayeva N.O. Kombinatorik munosabatlar va ularning geometrik
isbotlari haqida. Pedagogik mahorat, maxsus son. 2021 yil, pp. 20-23.
Boboeva M.N., Rasulov T.H. The method of using problematic equation in teaching
theory of matrix to students. Academy. 55:4 (2020), pp. 68-71.
Boboyeva M.N. Matematika darslarida innovatsion texnologiyalar. Science and
Education. 2:11 (2021), 883-892 betlar.
Бобоева М.Н. Олий математика фанида ҳосила мавзусини ўқитишда ахборот
коммуникацион технологиялардан фойдаланиш. Science and Education. 2:11
(2021), 488-498 бетлар.
Бобоева М.Н., Асадова Р.Ҳ. Логарифмик тенглама ва тенгсизликларни
ечишнинг баъзи усуллари. Scientific progress. 2:2 (2021), 285-293 бетлар.
Бобоева М.Н., Хўжаева М.М. “Векторлар ва улар устида амаллар” мавзуси
бўйича амалий машғулотлар учун “Домино” методи. Science and Education. 2:10
(2021), 407-415 бетлар.
Boboyeva M.N. Differensial hisobning iqtisodda qo’llanilishini takomillashtirish
istiqbollari. 2:8 (2021), 476-485 бетлар.
Бобоева М.Н. Метод графического органайзера при изучении темы
«Множества неотрицательных целых чисел». Проблемы науки. 63:4 (2021), С.
-75.
Boboyeva M.N. Maktablarda “matematika” fanini o’qitish va uni takomillashtirish
istiqbollari. Science and Education. 2:8 (2021), 486-495 betlar.
Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии:
метод case stady. Наука, техника и образавания. 2020. №8(72). стр 44-47.
Kurbonov G.G., Istamova D.S. The Role of Information Technology in Teaching
Geometry in Secondary Schools. Scientific progress. 2:4 (2021), Pp. 817-822.
Курбонов Г.Г., Зокирова Г.М. Проектирование компьютернообразовательных технологий в обучении аналитической геометрии. Science and
education. 2:8 (2021), Pp. 505-513.
Қурбонов Ғ.Ғ, Абдужалолов Ў.Ў. Геометрия фанини масофадан ўқитиш
тизимининг асосий дидактик тамойиллари ва тeхнологиялари. Science and
education. 2:9 (2021), Pp. 354-363.
Qurbonov G.G., Shadmanova Sh.R. Matematika fanini masofadan o‘qitish
tizimining asosiy tamoyillari va texnologiyalari. Science and education. 2:11 (2021),
Pp. 667-677.
Курбонов Г.Г., Суюндукова А.А. Особенности обучения по курсу
«Математика» в начальной школе. Science and education. 2:2 (2021), Pp. 727-735.
Курбонов Г.Г., Камолова Г.Б. Умумтаълим мактабларининг математика
дарсларида рақамли таълим технологияларидан фойдаланишнинг дидактик
тамойиллари. Science and education. 3:1 (2022), Pp. 424-430.
Qurbonov G.G., Rahmatova F.M. Uumumta’lim maktablarida matematika fanini
o’qitishda axborot texnologiyalaridan foydalanish. Science and education. 2:11 (2021),
Pp. 678-684.
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. Историзм в процессе обучения математике.
Вестник науки и образования, 17-2 (95), 2020. Стр. 70-73
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. О роли элементов истории математики в
преподавании математики. Scientific achievements of modern society, 25.5, 2020.
Стр. 701-702.
Жўраева Н.О. Таълим жараёнида мустақил ўқув фаолиятини ташкил этиш
бўйича айрим кўрсатмалар. Образование и инновационные исследования
международный научно-методический журнал 8:16, 2021. Стр. 170-176.
Hodjiyev S., Juraeva N.O. Methodical recommendations on solving text problems
during the work. XII, 2021. Electronic journal of actual problems of modern science,
education and training. Pp. 31-36.
Ходжиев С., Жураева Н.О. Некоторые методические советы при решении
степенно показательных уравнений и неравенств. Проблемы педагогики, 6 (57),
Стр. 23-29.
Ходжиев С., Жўраева Н. Применение алгоритмического метода при решении
неравенств. Образование и наука в XXI веке. Выпуск №25 (том 4). Стр. 1088-
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. О первом уроке по теории вероятностей.
Вестник науки и образования, 18-2 (96), 2020. Стр. 37-40.
Kulieva Sh., Juraev Kh., Karimova M., Azimova M., Juraeva N. Interactive
technologies as a means to improve the efficiency and quality of the educational
process. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24 (2), 2020. Pp. 591-
Rasulov T.H., Rashidov A.Sh. The usage of foreign experience in effective
organization of teaching activities in Mathematics. International journal of scientific &
technology research. 9:4 (2020), P. 3068-3071.
Рашидов А.Ш. Замонавий таълим ва инновацион технологиялар соҳасидаги
илғор тажрибалар. Илм сарчашмалари. 2020, №10, 83-86 б.
Rashidov A.Sh. Using of problem educational technologies in the development of
students' creative and logical thinking skills. Berlin Studies Transnational Journal of
Science and Humanities. 2022, no. 2. P. 262-274.
Rashidov A.Sh. Yoshlar intellektual kamolotida ijodiy tafakkur va kreativlikning
o’rni. Pedagogik mahorat, Maxsus son. 2021. 114-116 b.
Rashidov A.Sh. Development of creative and working with information
competences of students in mathematics. European Journal of Research and Reflection
in Educational Sciences. 2020., vol. 8., no. 3, pp. 10-15.
Rashidov A.Sh. Use of differentiation technology in teaching mathematics.
European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. 2020. vol.8, no.
pp. 163-167.
Mardanova F.Ya. Maktab matematikasida algebraik tenglamalarni yechishni
o’rgatishda interfaol usullarni qo’llash. Science and Education. 2:11 (2021), 835-850
betlar.
Марданова Ф.Я. Математикадан фан тўгаракларини ташкил этиш ҳақида
баъзи мулоҳазалар. Science and Education. 2:11 (2021), 870-882 бетлар.
Rasulov T.H., Rasulova Z.D. Organizing educational activities based on interactive
methods on mathematics subject. Journal of Global Research in Mathematical
Archives, 6:10 (2019), pp. 43-45.
Расулов Т.Х. Инновационные технологии изучения темы линейные
интегральные уравнения. Наука, техника и образование. 73:9 (2020), С. 74-76.
Расулов Т.Ҳ., Расулов Х.Р. Ўзгариши чегараланган функциялар бўлимини
ўқитишга доир методик тавсиялар. Scientific progress. 2:1 (2021), 559-567 бетлар.
Расулов Т.Х., Бахронов Б.И. О спектре тензорной суммы моделей Фридрихса.
Молодой учёный. 89:9 (2015), С. 17-20.
Курбонов Г.Г. Преимущества компьютерных образовательных технологий
при обучения темы скалярного произведения векторов. Вестник наука и
образавания. 2020. №16 (94). Часть 2, Стр. 33-36.
Курбонов Г.Г. Информационные технологии в преподавании аналитической
геометрии. Проблемы педагогики. 2021. №2 (53), Стр. 11-14.
Марданова Ф.Я. Рекомендации по организации самостоятельной работы в
высших учебных заведениях. Вестник науки и образования. 95:17-2 (2020), С.
-86.
Марданова Ф.Я. Нестандартные методы обучения высшей математике.
Проблемы педагогики. 53:2 (2021), С. 19-22.
Mardanova F.Ya. Matematika fani olimpiadalarida tayyorlash bo’yicha uslubiy
ko’rsatmalar. Science and Education. 2:9 (2021), 297-308 betlar.
Марданова Ф.Я. Масалалар ечишда тенгсизликларнинг айрим тадбиқлари.
Science and Education. 2:11 (2021), 50-56 бетлар