Аудит и маркетинговый аудит в малом бизнесе и частном предпринимательстве: порядок и порядок проведения проверки

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Maxsad Urakova

Аннотация

В данной статье рассматривается значение аудита в контексте малого бизнеса и частного предпринимательства, его виды и содержание, при этом особое внимание уделяется маркетинговому аудиту. Аудиты и аудиторы лежат в основе бизнеса, и в течение определенного периода времени они несут ответственность за определение того, проводятся ли операции компании в соответствии с применимым законодательством, и за исправление ошибок.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Urakova, M. (2022). Аудит и маркетинговый аудит в малом бизнесе и частном предпринимательстве: порядок и порядок проведения проверки. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 8(8). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/5990
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Urakova, M. (2021). Increase the Economic Efficiency of Industrial Enterprises. ЦЕНТР

НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 6(6).

Kubaevich, K. F., Abdullayevna, Q. Z., Axmadjanovna, S. G., &Makhmudovna, K. R. (2020).

The modern state of crediting practices of commercial banks of the republic of

Uzbekistan. JournalofCriticalReviews, 7(7), 387-390.

Уракова, М. Х., Нутфуллоев, Т. Г. У., &Негматов, М. Ш. (2020). Совершенствование

системы управленческого контроля в гостиницах. Вопросы науки и образования, (5 (89)).

Таирова, М. М., &Кайимова, З. А. (2014). роль инновационного предпринимательства в

развитии малого бизнеса узбекистана. Экономика и эффективность организации

производства, (20), 52-54.

Абдуллоев, А. Ж., Таирова, М. М., & Аминова, Н. Б. (2020). Environmentally friendly and

sustainable supply chain management in the platform economy. Economics, (3), 23-25.

Уракова, М. Х. (2017). Пути улучшения природопользования и охраны окружающей

среды. Экономика и социум, (1-2), 819-822.

Kayimova, Z. A. (2019). Economic cooperation of the Republic of Uzbekistan with world

financial organizations. Мировая наука, (4), 62-65.

Kayimova, Z. A., &Tairova, M. M. (2016). Investment activity of commercial banks of the

Republic of Uzbekistan.

Shukrullaevich, A. F., &Bakhriddinovna, A. N. (2020). Transportation system in tourism

logistics. Наука, техника и образование, (6 (70)), 68-70.

Niyozovna, N. I. (2021). The role of investment and modernization in the development of the

uzbek economy. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 2(06), 140-145.

Уракова, М. Х. (2018). Особенности бухгалтерского учета процессов инновационной

деятельности и рекомендации по его совершенствованию. Вопросы науки и образования,

(15 (27)), 55-57.

Tairova, M., Xurramov, O., &Odinaeva, N. (2021). An important role of internet marketing in

digital tourism. Центр научных публикаций (buxdu. uz), 5(5).

Narzullayeva, G. S., &Odinayeva, N. F. (2021). Foreign Experience in Ensuring High

Competitiveness of Economists in Higher Education. International Journal of Development and

Public Policy, 1(6), 155-160.

Agzamov, A. T., Rakhmatullaeva, F. M., &Giyazova, N. B. (2021, June). Marketing strategy

for the competitiveness of modern enterprises. In E-Conference Globe (pp. 1-3).

Muhammedrisaevna, T. M., Shukrullaevich, A. F., &Bakhriddinovna, A. N. (2021). The

importance of logistics in the sphere of transportation and tourist services. Наука и

образование сегодня, (5 (64)), 16-18.

Hakimovna, U. M. (2021). Features of accounting for innovation processes and

recommendations for its improvement. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 2(06),

-162.

Giyazova, N. B., &Davlatov, S. S. (2021, June). The relevance of a small business marketing

strategy. In E-ConferenceGlobe (pp. 4-6).

Urakova, M. H., &Tairova, M. M. (2021). Practical recommendations for the implementation of

auditing activities based on the existing document documents" professional standard"

auditor". World Economics and Finance Bulletin, 2(2), 23-27.

Turdiyeva, M. U. (2021, October). Importance of Innovations in the Development of Bukhara

Industry. In”ONLINE-CONFERENCES" PLATFORM (pp. 264-267).

Karimjanova, R. M., &Soliyeva, G. A. (2022). The Role and Importance of Marketing

Research in the Modernization of the Economy of the Republic. European journal of

innovation in nonformal education, 2(1), 220-224.

Rakhmatullayeva, F. M., Boboyeva, G. G., &Kudratov, A. D. (2021). Essense of Structural

Shifts in Regional Economic Systems. International Journal of Development and Public

Policy, 1(5), 128-130.

Urakova, M. (2021). Features of accounting for innovation processes and recommendations for

its improvement. центрнаучныхпубликаций (buxdu. uz), 7(7).

Usmanova, A. B. (2021). The Current State and Analysis of the Tourist Potential of the

Bukhara Region. БарқарорликваЕтакчиТадқиқотлар онлайн илмийжурнали, 1(6), 801-805.

Mukhtorovna, N. D. (2021). Formation of investment environment innovative

methods. AcademiciaGlobe: InderscienceResearch, 2(6), 147-152.

Umarovna, T. M. (2021). A three-step strategy to develop the industrial economy in China

through entrepreneurship and innovation. Research Jet Journal of Analysis and

Inventions, 2(06), 152-156.

Таирова, М. М., Асадов, Ф. Ш., & Аминова, Н. Б. (2020). Influence of covid-19 on

agricultural food supply chains. Вестникнаукииобразования, (12-2), 34-36.

Narzullayeva, G. S., &Odinayeva, N. F. (2021). Foreign Experience in Ensuring High

Competitiveness of Economists in Higher Education. International Journal of Development and

Public Policy, 1(6), 155-160.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>