РОЛЬ ЧЕЛОВЕКА В ЛИТЕРАТУРНЫХ КЛАССАХ ОБЩЕЙ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Mуталлиб Ҳaзратқулов

Аннотация

В системе непрерывного образования сочинение по картине проводится на всех его этапах. Начиная с дошкольного возраста, творческие письменные работы могут быть широко применены в целях совершенствования начальных представлений детей об окружающей среде. В этой статье описывается, как методы организации написания сочинения..

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Ҳaзратқулов M. . (2021). РОЛЬ ЧЕЛОВЕКА В ЛИТЕРАТУРНЫХ КЛАССАХ ОБЩЕЙ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 2(2). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/495
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Мирзиёев Ш. М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. –Т.: Ўзбекистон, 2017. –488 б.

Узвийлаштирилган Давлат таълим стандарти ва ўқув дастури. –Т.: “Янгийўл полиграф сервиc”, 2010. – 196 б.

Ўзбекистон Миллий энцеклопедияси. 2-жилд. – T.: “Ўзбекистон миллий энцеклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2000. –704 б.

Ўзбек тилининг изоҳли луғати. Иккинчи жилд. –Т.: “Ўзбекистон”, 2006. –671 б.

Мадаев О. Иншо қандай ёзилади: Ўрта махсус ўқув юртларининг ўқитувчилари учун методик қўлланма. –Т.: “Ўқитувчи”, 1991. –88 б.

Сатторова Н. Ўқувчиларнинг иншо ёзиш малакаларини такомиллаштириш. (5-синфда она тили ўқитиш жараёнида) пед. фан. номзоди… дисс. –Т., 1995. –142 б.

ДолимовС.Таълимий баён ва иншо. –Т.: “Ўқитувчи”, 1968. –103 б.

Турдиев Б. Ёзма нутқни ўстириш юзасидан практикум. Педагогика институтларининг филология факультетлари студентлари учун ўқув қўлланма. –Т.: Ўқитувчи, 1980. –128 б.

Зуннунов А. ва бошқ. Адабиёт ўқитиш методикаси. –Т.: Ўқитувчи, 1992. –333 б.

Йўлдошев Қ. Адабиёт. 9-синф учун дарслик-мажмуа. –Т.: Янгийўл полиграф сервис, 2010. –304 б.