РОЛЬ ЧЕЛОВЕКА В ЛИТЕРАТУРНЫХ КЛАССАХ ОБЩЕЙ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В системе непрерывного образования сочинение по картине проводится на всех его этапах. Начиная с дошкольного возраста, творческие письменные работы могут быть широко применены в целях совершенствования начальных представлений детей об окружающей среде. В этой статье описывается, как методы организации написания сочинения..
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Мирзиёев Ш. М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. –Т.: Ўзбекистон, 2017. –488 б.
Узвийлаштирилган Давлат таълим стандарти ва ўқув дастури. –Т.: “Янгийўл полиграф сервиc”, 2010. – 196 б.
Ўзбекистон Миллий энцеклопедияси. 2-жилд. – T.: “Ўзбекистон миллий энцеклопедияси” Давлат илмий нашриёти, 2000. –704 б.
Ўзбек тилининг изоҳли луғати. Иккинчи жилд. –Т.: “Ўзбекистон”, 2006. –671 б.
Мадаев О. Иншо қандай ёзилади: Ўрта махсус ўқув юртларининг ўқитувчилари учун методик қўлланма. –Т.: “Ўқитувчи”, 1991. –88 б.
Сатторова Н. Ўқувчиларнинг иншо ёзиш малакаларини такомиллаштириш. (5-синфда она тили ўқитиш жараёнида) пед. фан. номзоди… дисс. –Т., 1995. –142 б.
ДолимовС.Таълимий баён ва иншо. –Т.: “Ўқитувчи”, 1968. –103 б.
Турдиев Б. Ёзма нутқни ўстириш юзасидан практикум. Педагогика институтларининг филология факультетлари студентлари учун ўқув қўлланма. –Т.: Ўқитувчи, 1980. –128 б.
Зуннунов А. ва бошқ. Адабиёт ўқитиш методикаси. –Т.: Ўқитувчи, 1992. –333 б.
Йўлдошев Қ. Адабиёт. 9-синф учун дарслик-мажмуа. –Т.: Янгийўл полиграф сервис, 2010. –304 б.