ПСИХОДИАГНОСТИКАНИ АВТОМАТЛАШТИРИШ ВА ФАННИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ПЕДАГОГИК ВА АХБОРОТ- КОММУНИКАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ЎЗИГА ХОСЛИГИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ижтимоий психологик тадқиқотларда психодиагностик методикаларни
ишлаб чиқиш, тадбиқ қилиш, мавжуд методлардан самарали фойдаланиш ва
олинган натижаларни талқин қилиш билан боғлиқ кўникма ва малакаларни
шакллантириш бугунги кундаги психологлар олдидаги энг долзарб
муаммолардан бири ҳисобланиб, бўлажак мутахассисларга психодиагностик
методикалардан фойдаланишнинг психометрик талаблари, шунингдек
психологик тестлаштириш соҳалари ва психодиагностик методикаларни
қўлланиш истиқболлари, экспериментал тадқиқотларни ташкил қилиш ва уни
ўтказиш тўғрисида тушунча бериш талаб қилинади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Olimov, L. (2021). ПСИХОДИАГНОСТИКАНИ АВТОМАТЛАШТИРИШ ВА ФАННИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ПЕДАГОГИК ВА АХБОРОТ- КОММУНИКАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ЎЗИГА ХОСЛИГИ . Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 6(6). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/3372
Раздел
Статьи buxdu.uz