ЎЗГАРИШИ ЧЕГАРАЛАНГАН ФУНКЦИЯЛАР БЎЛИМИНИ ЎҚИТИШГА ДОИР МЕТОДИК ТАВСИЯЛАР

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Haydar Rasulov

Аннотация

Ушбу мақолада Математик анализ, Функционал анализ ва Математик анализнинг танланган боблари фанларининг муҳим бўлимларидан бири бўлган «Ўзгариши чегараланган функциялар» бўлимини ўқитишга оид тавсиялар келтирилган. Ўзгариши чегараланган функция ва тўла вариацияга оид маълумотларни келтирилган ҳамда тўла вариацияни ҳисоблашнинг асосий хоссалари баён қилинган. Талабаларнинг мавзуни ўзлаштирганлик даражасини аниқлаш имконини берувчи бир қатор интерфаол усуллар ва уларнинг қўлланилиши ҳақида фикр-мулоҳалар юритилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Rasulov, H. (2021). ЎЗГАРИШИ ЧЕГАРАЛАНГАН ФУНКЦИЯЛАР БЎЛИМИНИ ЎҚИТИШГА ДОИР МЕТОДИК ТАВСИЯЛАР. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 2(2). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/1194
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Марданова Ф.Я. Нестандартные методы обучения высшей математике // Проблемы педагогики. 53:2 (2021), С. 19-22.

Шарипова И., Марданова Ф. Преимущества работы в малых группах при изучении темы первообразной функции // Проблемы педагогики. 50:5 (2020), С. 29-32.

Rasulov T.H., Rashidov A.Sh. The usage of foreign experience in effective organization of teaching activities in Mathematics // International Journal of Scientific & Technology Research. 9:4 (2020), pp. 3068-3071.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)