РОЛЬ СЕКТОРА УСЛУГ В ПОВЫШЕНИИ ЗАНЯТОСТИ И БЛАГОСОСТОЯНИЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Қудрат Дилмонов

Аннотация

В данной статье описано роль сектора услуг в повышении занятости и благосо-стояния. Сегодня сфера услуг играет важную роль в экономике нашей страны. Он является неотъемлемой частью национальной экономики, частью общей системы экономических от-ношений и подчиняется действующим экономическим законам общества.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Дилмонов, Қ. (2021). РОЛЬ СЕКТОРА УСЛУГ В ПОВЫШЕНИИ ЗАНЯТОСТИ И БЛАГОСОСТОЯНИЯ. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 2(2). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/1037
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Atoevna, T. S., Kodirovna, B. S., & Oktyamovna, A. S. (2020). Features and methods of formation of the cost of tour packages. Academy, (12 (63)).

Bozorova S.K., Toyirova S.A. Classification of traditional advertising in the promotion of tourist destinations // Academy. No 4 (67), 2021

Dilmonov K. B. General features of the tourism products in the service // Достижения науки и образования. 2020. №. 7. - С. 61.

Djuraeva, Z. T., & Khurramov, O. K. (2015). Specialty of the usage of electronic marketing in tourism. In International Scientific and Practical Conference World science (Vol. 4, No. 4, pp. 61-65). ROST. 5. Kayumovich K. O. et al. Directions for improvement digital tourism and

tourism info structure in Uzbekistan //Journal of Critical Reviews.-2020.-T. 7.-

No. 5.-C. 366-369.

Kayumovich K. O. et al. Opportunity of digital marketing in tourism sphere

//International Journal of Psychosocial Rehabilitation.-2020.-T. 24. - No. 8. 7. Khalimova N. J. Analysis of foreign experience in hotel career enhance-

ment programs //Central Asian Problems of Modern Science and Education. - 2020. -T. 2020.-No. 2.-C. 3-14.

Khayrulloevna, A. M. (2020). The substantial economic benefits of tour-

ism, Academy, (3 (54)). 9. Khurramov, O. K., & Fayzieva, S. A. (2020). The main convenience of in- ternet marketing from traditional marketing. Academy, (1), 30-32.

Khurramov, O. K., Fayziyeva, S. A., & Saidova, F. K. (2019). Osobennosti

elektronnogo onlayn-rynka v turizme. Vestnik nauki i obrazovaniya, (24-3), 78. 11. Kodirovna, B. S., Atoevna, T. S., & Oktyamovna, A. S. (2020). Main fea- tures of advertising in tourism. Economics, (4 (47)).

Narzieva D. M., Narziev M. M. The important role of investments at the

macroand microlevels //Economics.-2020.- No. 2.-C. 8-10.

Nurov Z. S., Khamroyeva F. K., Kadirova D. R. Development of domestic

tourism as a priority of the economy //E-Conference Globe.-2021.-C. 271-275.

Nurov Z. S., Nurova G. N. Conceptual framework for factors affecting the feasibility of the isi //E-Conference Globe.-2021.-C. 276-280.

Oktyamovna, A. S., Atoevna, T. S., & Kodirovna, B. S. (2020). The role of animator to the development of tourism animation activities. Academy, (12 (63)).

Olimovich D. I. et al. The economic impact of innovations in tourism and hospitality //Journal of Critical Reviews.-2020.-T. 7.-No. 9.-C. 258-262. 17. Rahimov O. et al. Considerations on water resources management in Cen-

tral Asia //Spanish Journal of Rural Development. -2010.-T. L.-N. 2.-C. 51-59. 18. Rakhimov O. K., Khamidov O. H., García T. S. C. Improvement And Modernization of Agricultural Irrigation. Uzbekistan Case Study //European Journal of Agriculture and Food Sciences.-2020.-T. 2. - No. 4.

Shoimardonkulovich Y. D. The importance of management in the field of service //Вопросы науки и образования. 2020. № 14 (98).

Yavmutov D.Sh. Opportunities for the development of non-traditional tour- ism in Bukhara //International scientific review of the problems of economics, fi- nance and management.-2020.-C. 16-21.

Таджиева С. У., Ходжаева Д. Х. Основные направления развития про- мышленного производства региона //Современные тенденции развития науки и производства. - 2016. - С. 377-380,

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 > >>