JOYLASHTIRISH VOSITALARI TIZIMINI RIVOJLANTIRISHDA ONLAYN TURISTIK AGENTLIKLARNING O’RNI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Salimova Sarvinoz

Аннотация

Hozirki kunda istalgan tadbirkor mehmonxona biznesiga qo’l urarkan, albatta, o’zining xizmatlarini siljitishda birinchi navbatda onlayn band qilish tizimiga ulanishdan boshlasa kerak. Onlayn turistik agentliklarining (OTA) ko’payishi so’nggi 25 yil ichida biznes va jamiyat raqamlashishining eng yorqin misollaridan biridir. PATA (The Pacific Asia Travel Association)1 tadqiqotlariga ko'ra qisqa vaqt ichida Booking.com, Expedia va Trip.com kabi ulkan OTAlardan tortib 400 ga yaqin kichikroq OTAlargacha sayyohlik bozorining (mehmonxonalar, aviakompaniyalar, paketli turlar, temir yo'l va kruizlar) o'rtacha 40 foizini egallab olishdi. OTA raqamli bozorlarga aylandi, ular B2B va B2C xaridorlarini barcha sayohat mahsulotlari bilan bevosita bog'laydi. Aslida, OTA-larni elektron tijorat platformasi va sayyohlik agentligining aralashmasi sifatida qaralishi mumkin.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Sarvinoz, S. (2023). JOYLASHTIRISH VOSITALARI TIZIMINI RIVOJLANTIRISHDA ONLAYN TURISTIK AGENTLIKLARNING O’RNI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu.Uz), 37(37). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/10218
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

А.Р. Мазурчик Системы интернет-бронирования отелей: взаимовыгодное партнерство как базис для привлечения клиентов (на примере Booking.com) c.255-257.

Marianna Sigala, Roya Rahimi, Mike Thelwall. Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality/Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2019

Marta Fernández-Barcala, Manuel González Díaz, Juan PrietoRodriguez. Hotel Quality Appraisal on the Internet: A Market for Lemons?/ Tourism Economics// June 2010. 345-360. https://www.researchgate.net/publication/230642706

Pa´draig Cunningham Barry Smyth, Guangyu Wu, Derek Greene. Does TripAdvisor Makes Hotels Better?/ Technical Report UCD-CSI-2010-06 December 2010

Sarvinoz, S. (2021). The importance of marketing activities in placement tools. Центр научных публикаций (buxdu. uz), 8(8).

Isokova, G. S., & kizi Salimova, S. F. (2022). The Influence of Online Reviews on Promotion Accommodation Services. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(6), 367-373.

Sarvinoz, S., & Kadirova, S. (2021). Важность веб-сайтов и систем онлайн бронирования в продвижении услуг средств размешений. центр научных публикаций (buxdu. uz), 8(8).

Sayfullayeva, M. S. (2022). Directions for the Practice of Sustainable Tourism for Ecotourism Destinations in Uzbekistan. American Journal of Economics and Business Management, 5(12), 98-109

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)