ОСОБЕННОСТИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНО-ФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ СТУДЕНТОВ НА ОСНОВЕ ТЕХНОЛОГИЧЕСКОГО ПОДХОДА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
мазкур мақолада талаба-ёшларни интеллектуал-
жисмоний ривожлантиришга йўналтирилган таълим
технологияларининг ўзига хос хусусиятлари мазмуни ёритилган. Шунингдек, “фикрий ҳужум”, “Суқрот диалоги”, “аквариум”, “бахтли ходиса”, “ижодий ҳисобот”, “қарорлар шажараси” каби интерфаол усулларнинг талабалар фаоллигини ошириш ҳамда ижодий ва мустаққил
тафаккурларини ривожлантиришдаги аҳамияти кўрсатилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Мирзиёев Ш.М. Ҳалқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. – Т. : “Ўзбекистон” 20018.
Педагогика . Олий таълим муассасалари учун ўқув дарслиги. М.Тўхтахўжаева таҳрири остида. – Т.: “Ўқитувчи” 2008.
Ишмухамедов Р.Ж «Инновацион технологиялар ѐрдамида таълим самарадорлигини ошириш йуллари». Тошкент 2003 йил. 4. Maxmudov.M.K.Ways to improve the physical education of children aged 5-7 in preschool institutions. MIDDLE EUROPEAN SCIENTIFIC BULLETIN
й. 390-398 бет