ЗИЁРАТ ТУРИЗМИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ СМАРТ ЁНДАШУВИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Илмий тезисда зиёрат туризмини кластер усулида ривожлантириш мақсадида “Зиёрат туристик дестинациянинг уч даражали СМАРТ модели”тавсия этилади.
Моделнинг биринчи даражасида жозибадор сайёҳат ва зиёрат масканлари, иккинчисида – зиёрат туристик дестинация объектларининг саёҳат ва зиёрат бизнесбоплиги ва учинчи даражасида зиёрат туристик дестинацияда АКТ имкониятлари ва унга ташриф буюрадиган сайёҳ ва зиёратчиларнинг рақамли технологиялардан фойдаланиш ҳолати ифодаланган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Buhalis D. Marketing the competitive destination of the future // Tourism Management. 2000. № 21 (1). P. 97–116.
Boes, K., Buhalis, D., Inversini, A. (2015). Conceptualising smart tourism destination dimensions. In I. Tussyadiah and A. Inversini (Eds.), Information and communication technologies in tourism 2015.Heidelberg, Germany: Springer. 391-403 pp.
Тухлиев И.С.,Навруз-зода З.Б. Ўзбекистонда зиёрат туризмини кластер ѐндашувида ривожлантириш моделлари. “Сервис” илмий-амалий журнал.Самарқанд. 2021. 1-сон.67-73-б.
Peter F. Drucker.The Practice of Management by . Published October 3rd 2006 by Harper Business. 416 pages. http://www.litres.ru/piter-druker/praktika-menedzhmenta-2/?lfrom=279785000.