“СМАРТ ТУРИСТИК ДЕСТИНАЦИЯ” ЗИЁРАТ КЛАСТЕРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Мақолада туристик дестинациянинг 6 та модели ҳақида ёритиб берилган. "Смарт ҳудудлар" мижозларга сайёҳларни кўпроқ жалб этилиши ва "Смарт ҳудуд"нинг асосий фарқловчи хусусиятларини очиб берган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Leiper N.Tourism system: an interdisciplinary perspective. Palmerston North, New Zealand:
Department of Management Systems, Business Studies Faculty, Massey University, 1990, 289 p
Морозов М.А. Дестинация – важнейший элемент туризма / М.А. Морозов, О. Коль. Туризм:
практика, проблемы, перспективы. – 1998. – № 1. – С. 9.
Морозов М.А., Львова Т.В. Кластерный подход в моделировании туристских дестинаций
(на примере Красной Поляны). Вестник Российского государственного торговоэкономического университета. Научный журнал. № 9 (57).Москва. 2011. С:93-105.
Николаев С.С. Стратегия формирования единого туристского пространства в регионе: (На
прим. Санкт-Петербурга и Ленингр. обл.): автореф. дис. ... канд. экон. наук: 08.00.05 / С.-
Петерб. гос. ун-т экономики и финансов. — СПб., 2000. — 16 с.
Buhalis D. Marketing the competitive destination of the future // Tourism Management. 2000. №
(1). P. 97–116.
Ибрагимов Н.С., Мамлакат доирасида туризмнинг уч маконли тизимли таҳлили.
“Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 6, ноябрь-декабрь,
йил. 1-10- б.
Peter F. Drucker.The Practice of Management by . Published October 3rd 2006 by Harper
Business. 416 pages. http://www.litres.ru/piter-druker/praktika-menedzhmenta2/?lfrom=279785000.
Молчанова, В.А. Тенденции инновационного развития туристских дестинаций: «умная
дестинация» / М.А. Молчанова // Экономика и предпринимательство. — 2017. —№ 9-3 (86-3). — С. 715-720.