ЗИЁРАТ ТУРИСТИК КЛАСТЕРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Мақолада хизмат кўрсатиш соҳасини ҳудудий жиҳатдан самарали ташкил этишга қодир бўлган кластер механизмларини зиёрат туризмини ривожлантиришда қўллаш, кластер атамасини илмий жиҳатдан ёритиш ва кластер ёндашувида зиёрат туризмини ривожлантириш учун муқаддас жойларни кластерлаштириш шарт-шароитлари ўрганилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг “Туризм тўғрисида” қонуни. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 18.07.2019 й., 03/19/549/3446-сон.
Папирян, Г. А. Международные экономические отношения: маркетинг в туризме / Г. А. Папирян. — М.: Финансы и статистика, 2000.- С.
Президент Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга ва Ўзбекистон халқига Мурожаатномаси. https://president.uz/uz/lists/view/4056 [29.12.2020].
Porter, M. E. Clusters and the new economics of competition. Harvard Business Review, 76(6), 1998.Р: 77-90.