OʻQUVCHILARDA OʻZ FAOLIYATLARINI BAHOLASH VA TASHXISLASH KOʻNIKMALARINI SHAKLLANTIRISH

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Shamsiya Alimova

##article.abstract##

Maqolada oʻquvchilarda oʻz faoliyatini baholash va tashxislash koʻnikmasini shakllantirishning
pedagogik-psixologik asoslarini belgilash va aniqlash masalalari oʻz ifodasini topgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

“Ta’lim toʻgʻrisida”gi Qonun. –Toshkent, 2020-y.

Abdullayeva Sh.A. Oʻspirinlarning tarbiyalanganlik darajasini diagnostika qilish va xulqidagi

nuqsonlarni korreksiyalashning pedagogik asoslari. 13.00.01.Pedagogika nazariyasi va tarixi ixtisosligi

boʻyicha doktorlik diss. Qori Niyoziy nomli OʻzPFITI, 2005. -228 bet

Asilova G.A. Umumiy oʻrta ta’limda tanlash usulidagi testlardan foydalanishning pedagogik shartsharoitlari. 13.00.01.Pedagogika nazariyasi va tarixi ixtisosligi boʻyicha nomzodlik dissertatsiyasi. Qori

Niyoziy nomli OʻzPFTI, 1997. -137 bet.

Berdiyev G. Oʻquvchilarda shaxslararo munosabatlarning oʻziga xos xususiyatlari.// Xalq ta’limi,

№6, 1998, 61-65-bet.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##