OʻQUVCHILARDA OʻZ FAOLIYATLARINI BAHOLASH VA TASHXISLASH KOʻNIKMALARINI SHAKLLANTIRISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##article.abstract##
Maqolada oʻquvchilarda oʻz faoliyatini baholash va tashxislash koʻnikmasini shakllantirishning
pedagogik-psixologik asoslarini belgilash va aniqlash masalalari oʻz ifodasini topgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
“Ta’lim toʻgʻrisida”gi Qonun. –Toshkent, 2020-y.
Abdullayeva Sh.A. Oʻspirinlarning tarbiyalanganlik darajasini diagnostika qilish va xulqidagi
nuqsonlarni korreksiyalashning pedagogik asoslari. 13.00.01.Pedagogika nazariyasi va tarixi ixtisosligi
boʻyicha doktorlik diss. Qori Niyoziy nomli OʻzPFITI, 2005. -228 bet
Asilova G.A. Umumiy oʻrta ta’limda tanlash usulidagi testlardan foydalanishning pedagogik shartsharoitlari. 13.00.01.Pedagogika nazariyasi va tarixi ixtisosligi boʻyicha nomzodlik dissertatsiyasi. Qori
Niyoziy nomli OʻzPFTI, 1997. -137 bet.
Berdiyev G. Oʻquvchilarda shaxslararo munosabatlarning oʻziga xos xususiyatlari.// Xalq ta’limi,
№6, 1998, 61-65-bet.