КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Hilola Abdullayeva

##article.abstract##

Ушбу мақола маркетинг дастурларидан фойдаланиш самарадорлигини
оширишга бағишланган бўлиб, унда маркетинг дастури, унинг ривожланиш
даврлари, ―4П‖ консепсиясининг яратилиши ҳақида ѐритилган. Шунингдек,
маркетинг дастурларидан фойдаланиш илғор хориж тажрибаси келтириб
ўтилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Abdullayeva, H. (2024). КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ: КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ. Ilmiy Nashrlar Markazi (buxdu.Uz), 56(56). Retrieved from http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13661
##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Меркантилизм / под ред. И.С. Плотникова – М.: Директ-Медиа, 2007 – 82 с.

Экономика торговли: Учебник для вузов/под ред. Б.А. Соловьева, Л.А.

Алькевича, В.И. Андросова. М.: Экономика, 2008. С. 304.

Эриашвили Н.Д. Маркетинг: Учебник для вузов / под ред. Н.Д. Эриашвили,

К. Ховард, Ю.А. Цыпкин. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 269 с.

Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, №

P. 61-78

Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D.

Irwin, INC. Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.

Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учеб. пособие. М.:

Изд-во ―Омега-Л‖, 2008. – с. 27

Donald C. Marschner, E. Jerome McCarthy. Basic Marketing: A Managerial

Approach // Journal of Marketing. Vol. 36, Iss. 1. 1972. – p. 106. doi:

2307/1250877 маълумотлари асосида муаллиф томонидан тузилган

Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. М.: Прогресс, 2015. – 496 с..

Galbreith R. Jay, Lawler, Edward E and associates. Organizing for the Future.

San-Francisco, 1993, 310 p.

Минцберг Г. Структура в кулаке. Создание эффективной организации. /

Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПБ.: Питер, 2004. – 512 с.

Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива.

Пер. с. французского. – СПб.: Наука, 1996. – XV+589 с.

Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ,

прогноз: Учебное пособие. – 2-е издание, перераб и допол. – Москва: КУРС:

ИНФРА-М., 2020. – 392 с.

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Учебник. – М.: Эксмо, 2008. –

с. 50-54

Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик.

Тошкент.: ―IQTISODOYOT‖, 2019. 462 б.

Парамонова Т.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2010. – с.

с.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

<< < 1 2 3 > >>