КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ушбу мақола маркетинг дастурларидан фойдаланиш самарадорлигини
оширишга бағишланган бўлиб, унда маркетинг дастури, унинг ривожланиш
даврлари, ―4П‖ консепсиясининг яратилиши ҳақида ѐритилган. Шунингдек,
маркетинг дастурларидан фойдаланиш илғор хориж тажрибаси келтириб
ўтилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Меркантилизм / под ред. И.С. Плотникова – М.: Директ-Медиа, 2007 – 82 с.
Экономика торговли: Учебник для вузов/под ред. Б.А. Соловьева, Л.А.
Алькевича, В.И. Андросова. М.: Экономика, 2008. С. 304.
Эриашвили Н.Д. Маркетинг: Учебник для вузов / под ред. Н.Д. Эриашвили,
К. Ховард, Ю.А. Цыпкин. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 269 с.
Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, №
P. 61-78
Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D.
Irwin, INC. Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.
Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учеб. пособие. М.:
Изд-во ―Омега-Л‖, 2008. – с. 27
Donald C. Marschner, E. Jerome McCarthy. Basic Marketing: A Managerial
Approach // Journal of Marketing. Vol. 36, Iss. 1. 1972. – p. 106. doi:
2307/1250877 маълумотлари асосида муаллиф томонидан тузилган
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. М.: Прогресс, 2015. – 496 с..
Galbreith R. Jay, Lawler, Edward E and associates. Organizing for the Future.
San-Francisco, 1993, 310 p.
Минцберг Г. Структура в кулаке. Создание эффективной организации. /
Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПБ.: Питер, 2004. – 512 с.
Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива.
Пер. с. французского. – СПб.: Наука, 1996. – XV+589 с.
Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ,
прогноз: Учебное пособие. – 2-е издание, перераб и допол. – Москва: КУРС:
ИНФРА-М., 2020. – 392 с.
Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Учебник. – М.: Эксмо, 2008. –
с. 50-54
Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик.
Тошкент.: ―IQTISODOYOT‖, 2019. 462 б.
Парамонова Т.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2010. – с.
с.