КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Hilola Abdullayeva

Аннотация

Ушбу мақола маркетинг дастурларидан фойдаланиш самарадорлигини
оширишга бағишланган бўлиб, унда маркетинг дастури, унинг ривожланиш
даврлари, ―4П‖ консепсиясининг яратилиши ҳақида ѐритилган. Шунингдек,
маркетинг дастурларидан фойдаланиш илғор хориж тажрибаси келтириб
ўтилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Abdullayeva, H. (2024). КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ: КОРХОНА ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИ АМАЛ ҚИЛИШИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ ЭВОЛЮЦИЯСИ. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 56(56). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13661
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Меркантилизм / под ред. И.С. Плотникова – М.: Директ-Медиа, 2007 – 82 с.

Экономика торговли: Учебник для вузов/под ред. Б.А. Соловьева, Л.А.

Алькевича, В.И. Андросова. М.: Экономика, 2008. С. 304.

Эриашвили Н.Д. Маркетинг: Учебник для вузов / под ред. Н.Д. Эриашвили,

К. Ховард, Ю.А. Цыпкин. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 269 с.

Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, №

P. 61-78

Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D.

Irwin, INC. Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.

Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учеб. пособие. М.:

Изд-во ―Омега-Л‖, 2008. – с. 27

Donald C. Marschner, E. Jerome McCarthy. Basic Marketing: A Managerial

Approach // Journal of Marketing. Vol. 36, Iss. 1. 1972. – p. 106. doi:

2307/1250877 маълумотлари асосида муаллиф томонидан тузилган

Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. М.: Прогресс, 2015. – 496 с..

Galbreith R. Jay, Lawler, Edward E and associates. Organizing for the Future.

San-Francisco, 1993, 310 p.

Минцберг Г. Структура в кулаке. Создание эффективной организации. /

Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПБ.: Питер, 2004. – 512 с.

Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива.

Пер. с. французского. – СПб.: Наука, 1996. – XV+589 с.

Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ,

прогноз: Учебное пособие. – 2-е издание, перераб и допол. – Москва: КУРС:

ИНФРА-М., 2020. – 392 с.

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Учебник. – М.: Эксмо, 2008. –

с. 50-54

Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик.

Тошкент.: ―IQTISODOYOT‖, 2019. 462 б.

Парамонова Т.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2010. – с.

с.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 1 2 3 > >>