Odisseyadagi monolog va dialogning zamonaviy ayollar she’riyatida tutgan o‘rni
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##article.abstract##
Hikoyachi va qahramonlar tomonidan hikoya qilish va qayta hikoya qilish orqali Gomerning Odisseyi epizodlar va personajlarni yangi shakllarda qayta ishlashni taklif qilgandek tuyuladi. Zamonaviy shoirlar tikilgan kanonik matn bilan dialogga kirish uchun dramatik monologni afzal ko'radilar, ko'pincha odobsiz yoki buzg'unchi tarzda. Dramatik monologlar yozuvchi ayollarning revizionistik mifologiyasi uchun hal qiluvchi ahamiyatga ega bo‘lib, hikoyaning ilgari aytilmagan ayrim elementlarini ifodalash uchun ko‘pincha mumtoz matnlarda ikkinchi darajali va asosan jim bo‘lgan ayol personajlarni kiritadi. Linda Pastan, Kerol Enn Daffi, Luiza Glyuk va Judit Kazanchis kabi shoirlar Odisseyni tarixning chekkasiga olib boradigan va uning qahramonlik sarguzashtlarining ahamiyatini shubha ostiga oladigan Odisseyni qayta ishlash uchun monolog va dialogdan foydalanadilar.