КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Hilola Abdullayeva

##article.abstract##

Иқтисодий адабиѐтда ишлаб чиқариш корхоналари фаолиятида маркетинг
дастурларидан фойдаланиш амалиѐти билан боғлиқ бўлган илмий қарашлар
шаклланганлигини кўришимиз мумкин.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Abdullayeva, H. (2024). КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ: КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ. Ilmiy Nashrlar Markazi (buxdu.Uz), 57(57). Retrieved from http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13698
##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Меркантилизм / под ред. И.С. Плотникова – М.: Директ-Медиа, 2007 – 82 с.

Эриашвили Н.Д. Маркетинг: Учебник для вузов / под ред. Н.Д. Эриашвили, К.

Ховард, Ю.А. Цыпкин. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 269 с.

Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, № 6. P.

-78

Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D. Irwin, INC.

Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.

Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учеб. пособие. М.: Изд-во

―Омега-Л‖, 2008. – с. 27

Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.:

―IQTISODOYOT‖, 2019. 462 б.

Парамонова Т.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2010. – с. 190 с.

Дустова А. К. ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ

ИНСТРУМЕНТОВ В ЭКОНОМИЧЕСКОМ РАЗВИТИИ РЕСПУБЛИКИ

УЗБЕКИСТАНА //ББК 65.0501 А 43. – 2022. – С. 60.

Дустова А. К. Oссoбеннoсти Внедрение Мaркетингoвoй Лoгистики В Рaзвитии

Предприятия В Услoвиях Кoнкуренции И Рынoчнoй Экoнoмики //Central Asian Journal of

Innovations on Tourism Management and Finance. – 2022. – Т. 3. – №. 9. – С. 68-71.

Abdullayeva, H. (2024). KORXONA FAOLIYATIDA INNOVATSION MARKETINGDAN

FOYDALANISH. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 49(49).