INGLIZ VA O‘ZBEK LINGVOMADANIYATIDA STEREOTIPLARNING PRAGMATIK TAHLILI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Сарвиноз Ахмедова

##article.abstract##

Mazkur maqola ingliz hamda o‘zbek lingvomadaniyatlarida mavjud bo‘lgan stereotiplarning umumiy tavsifi, ularning o‘ziga xos xususiyatlari hamda belgilari tahliliga bag‘ishlangan. Stereotiplarning kognitiv, pragmatik qo‘llanilishiga oid tahlillar ham taqdim etilgan. Ikki til madaniyatidagi umummilliy, ma’lum bir guruhga tegishli ijtimoiy stereotiplarning o‘ziga xos
jihatlari ham tahlil qilingan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Воробьев В.В. "Лингвокультурология в кругу других гуманитарных наук. “Русский язык за рубежом 3” (1999): – C. 77.

Воробьев В.В. Лингвокультурология. – 2008: – C. 32.

Kobilova Aziza Bakhriddinovna. Some considerations about periphrases // Academicia: An International Multidisciplinary Research Journal. ISSN (Online): 2249-7137, Vol.11, Issue 2, 30-February 2021. –P. 1637-1640. (Impact Factor (SJIF. 2021) – 7.492).

Krasnyx V.V. Этнопсихолингвистика и лингвокультурология: курс лекций – М.: Гнозис, 2002. – С. 12.

Маслова В.А. Лингвокультурология: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений – М.: Академия, 2001. – C. 32.

Craig McGarty, Vincent Y. Yzerbyt va Russell Spears. Stereotypes as explanations. Cambridge university press, 2002

Lawrence Blum. Stereotypes and Stereotyping: A Moral Analysis. Philosophical Papers, vol. 33, No. 3, November 2004: 251-289

Rasulov, Z. (2022). Об объекте исследования когнитивной семантики. Центр научных публикаций (buxdu.Uz), 8(8). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/4346

Umurova, K. (2019). Communicative Approach In Listening. Мировая наука,(2), 59-61.

Yuldasheva Feruza Erkinovna.(2023). Cross-Cultural Variation and Distribution of Politeness Strategies . American Journal of Language, Literacy and Learning in STEM Education (2993-2769), 1(8), 31–34. Retrieved from http://grnjournal.us/index.php/STEM/article/view/864