МАХАЛЛИЙ КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ АМАЛИЁТИ ТАҲЛИЛИ ВА УНИНГ САМАРАДОРЛИК КЎРСАТКИЧЛАРИ МАХАЛЛИЙ КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ АМАЛИЁТИ ТАҲЛИЛИ ВА УНИНГ САМАРАДОРЛИК КЎРСАТКИЧЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Корхона фаолиятида маркетинг дастурларидан фойдаланиш,
инновацион маркетингни йўлга қўйиш, дастурлардан фойдаланиш таҳлили ҳақида
назарий маълумотлар ва амалий жиҳатлари очиб берилиб, таклифлар баён этилган
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Эргашходжаева Ш.Ж. Стратегик маркетинг. Т.: “ИҚТИСОДИЁТ”, 2019. –
б.
Экономика торговли: Учебник для вузов/под ред. Б.А. Соловьева, Л.А.
Алькевича, В.И. Андросова. М.: Экономика, 2008. С. 304.
Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик.
Тошкент.: “IQTISODOYOT”, 2019. 462 б.
Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D.
Irwin, INC. Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.
Kotler P., Keller K.L. Marketing management (Global edition). 15th ed. –
Harlow: Pearson Education Ltd., 2016. – 834 p.
Маркетинговые и PR-модели: RACE, 4 P и 4 C, PESO, лестница Ханта, RFM,
AIDA, SOSTAC, hadi-циклы. [Электронный ресурс]. URL:
https://roistat.com/rublog/marketingovie-modeli/
www.stat.uz