UMUMTA`LIMMAKTABLARIDA ROBOTOTEXNIKANI FAN SIFATIDAO`QITISHNING DOLZARBLIGI.

Main Article Content

Gulnora Bo`ronova

Abstract

Dunyo ta`lim tizimida ko`pgina tadqiqotchilar va o'qituvchilarning fikricha robototexnika,texnologiya, muhandislik va konstruktorlik fanlarini boshlang'ich ta'limga kiritish kuchli motivatsiya vabolalarda o'rganish tezligi yuqori bo`lishini va yaxshilanishini ta'minlaydi. Boshlang‘ich maktablarningaksariyat o‘quv dasturlarida umumta`lim va matematika fanlarini qamrab oluvchi bir qancha tushunchalarmavjud, biroq muammoni yechish, informatika, texnologiya va robototexnikani o‘rgatishda kamroq e'tiborqaratiladi. Robototexnika tizimlaridan foydalanish va robototexnika fanini o'quv rejasi sifatida joriy etishbolalarga texnologiya asoslarini yetkazish va ularga boshqa turdagi loyihalash va tanqidiy fikrlash,muammolarni hal qilish imkoniyatlarini rivojlantiradi.

Article Details

How to Cite
Bo`ronova, G. (2022). UMUMTA`LIMMAKTABLARIDA ROBOTOTEXNIKANI FAN SIFATIDAO`QITISHNING DOLZARBLIGI. Center for Scientific Publications (buxdu.Uz), 15(15). Retrieved from http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/6165
Section
Статьи buxdu.uz

References

Merlo S. Costruiamo un robot – Il progetto e la sfida. Rassegna Istruzione, Volume 4, 2010-2011.

Mayerová K. Pilot Activities: LEGO WeDo at Primary School. Proceedings of 3rd International

Workshop Teaching Robotics, Teaching with Robotics. 2012. p. 32-39.