КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ ЗАРУРИЯТИ ВА УНИНГ ФУНКЦИЯЛАРИ

Main Article Content

Hilola Abdullayeva

Abstract

Ишлаб чиқариш муносабатларининг тобора глобаллашиб бориши


натижасида корхоналар ўртасида рақобат курашининг кучайиши


натижасида корхоналарнинг бозордаги эгаллаган ўрнини сақлаб қолиши,


янги бозорларга кириб бориши, уларнинг қамров даражасини ошириш


каби стратегик вазифаларни ҳал этиш зарурияти ортди. Натижада


иқтисодий адабиётда корхоналар фаолиятини ташкил этишда маркетинг


дастурларидан фойдаланиш, унинг амал қилиш механизмини


такомиллаштириш борасидаги илмий тадқиқотларга устуворлик


қаратилди. Жумладан, бугунги кунга келиб, глобал ишлаб чиқариш


занжирининг ривожланиши корхоналар ўртасидаги рақорбат курашининг


тобора кескинлашишига олиб келди. Бу эса уларнинг ривожланиш


стратегияларини ишлаб чиқишда маркетинг дастурларидан фойдаланиш


самарадорлигини ошириш заруриятини уйғотади

Article Details

How to Cite
Abdullayeva, H. (2024). КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ ЗАРУРИЯТИ ВА УНИНГ ФУНКЦИЯЛАРИ. Center for Scientific Publications (buxdu.Uz), 58(58). Retrieved from http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13915
Section
Статьи buxdu.uz

References

Карасев А.П. Маркетинговое исследования как фактор снижения риска деятельности предприятия на рынке // Социально-экономические риски XXI века: мифы и реальность: колл. монография. Яросла0лвь: Канцлер, 2013. – с. 17-19

Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.: “IQTISODOYOT”, 2019. 462 б.

Шаповалов В.А. Управление маркетингом и маркетинговых анализ: Учебное пособие / В.А. Шаповалов. – Ростов н/Д: Феникс, 2008 – 236 с.

Абдуллаева, Ҳ. Н. (2024). МАХАЛЛИЙ КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ АМАЛИЁТИ ТАҲЛИЛИ ВА УНИНГ САМАРАДОРЛИК КЎРСАТКИЧЛАРИ. Scientific Journal of Actuarial Finance and Accounting, 4(05), 1-9.

Abdullayeva, H. N. (2024). O'ZBEKISTON IQTISODIYOTINING DOLZARB MUAMMO ARI VA RIVOJLANISH ISTIQBOLLARI. FORMATION OF PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY AS INTERDISCIPLINARY SCIENCES, 3(29), 231-238.

Abdullayeva, H. (2024). KORXONA FAOLIYATIDA INNOVATSION MARKETINGDAN FOYDALANISH. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 49(49).

Abdullayeva, H. N., & Sardor, M. (2024). RAQAMLASHTIRISH-MAMLAKAT TARAQQIYOTNING MUHIM OMILI. INTELLECTUAL EDUCATION TECHNOLOGICAL SOLUTIONS AND INNOVATIVE DIGITAL TOOLS, 3(27), 113-121.

Sayfullayeva, M. I. (2024). YANGI O’ZBEKISTONDA BUXORO VILOYATI QURILISH TARMOG’I RIVOJLANISHINING O’ZIGA XOS XUSUSIYATLARI. XALQARO KONFERENSIYA VA JURNALLARNI SIFATLI INDEXLASH XIZMATI, 1(1), 231-235.

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>