КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ
Main Article Content
Abstract
Иқтисодий адабиѐтда ишлаб чиқариш корхоналари фаолиятида маркетинг
дастурларидан фойдаланиш амалиѐти билан боғлиқ бўлган илмий қарашлар
шаклланганлигини кўришимиз мумкин.
Article Details
References
Меркантилизм / под ред. И.С. Плотникова – М.: Директ-Медиа, 2007 – 82 с.
Эриашвили Н.Д. Маркетинг: Учебник для вузов / под ред. Н.Д. Эриашвили, К.
Ховард, Ю.А. Цыпкин. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 269 с.
Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, № 6. P.
-78
Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D. Irwin, INC.
Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.
Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учеб. пособие. М.: Изд-во
―Омега-Л‖, 2008. – с. 27
Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.:
―IQTISODOYOT‖, 2019. 462 б.
Парамонова Т.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2010. – с. 190 с.
Дустова А. К. ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ
ИНСТРУМЕНТОВ В ЭКОНОМИЧЕСКОМ РАЗВИТИИ РЕСПУБЛИКИ
УЗБЕКИСТАНА //ББК 65.0501 А 43. – 2022. – С. 60.
Дустова А. К. Oссoбеннoсти Внедрение Мaркетингoвoй Лoгистики В Рaзвитии
Предприятия В Услoвиях Кoнкуренции И Рынoчнoй Экoнoмики //Central Asian Journal of
Innovations on Tourism Management and Finance. – 2022. – Т. 3. – №. 9. – С. 68-71.
Abdullayeva, H. (2024). KORXONA FAOLIYATIDA INNOVATSION MARKETINGDAN
FOYDALANISH. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 49(49).