МАХАЛЛИЙ КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ АМАЛИЁТИ ТАҲЛИЛИ ВА УНИНГ САМАРАДОРЛИК КЎРСАТКИЧЛАРИ МАХАЛЛИЙ КОРХОНАЛАР ФАОЛИЯТИДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ АМАЛИЁТИ ТАҲЛИЛИ ВА УНИНГ САМАРАДОРЛИК КЎРСАТКИЧЛАРИ
Main Article Content
Abstract
Корхона фаолиятида маркетинг дастурларидан фойдаланиш,
инновацион маркетингни йўлга қўйиш, дастурлардан фойдаланиш таҳлили ҳақида
назарий маълумотлар ва амалий жиҳатлари очиб берилиб, таклифлар баён этилган
Article Details
References
Эргашходжаева Ш.Ж. Стратегик маркетинг. Т.: “ИҚТИСОДИЁТ”, 2019. –
б.
Экономика торговли: Учебник для вузов/под ред. Б.А. Соловьева, Л.А.
Алькевича, В.И. Андросова. М.: Экономика, 2008. С. 304.
Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик.
Тошкент.: “IQTISODOYOT”, 2019. 462 б.
Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D.
Irwin, INC. Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.
Kotler P., Keller K.L. Marketing management (Global edition). 15th ed. –
Harlow: Pearson Education Ltd., 2016. – 834 p.
Маркетинговые и PR-модели: RACE, 4 P и 4 C, PESO, лестница Ханта, RFM,
AIDA, SOSTAC, hadi-циклы. [Электронный ресурс]. URL:
https://roistat.com/rublog/marketingovie-modeli/
www.stat.uz