UMUMTA`LIMMAKTABLARIDA ROBOTOTEXNIKANI FAN SIFATIDAO`QITISHNING DOLZARBLIGI.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Gulnora Bo`ronova

Аннотация

Dunyo ta`lim tizimida ko`pgina tadqiqotchilar va o'qituvchilarning fikricha robototexnika,texnologiya, muhandislik va konstruktorlik fanlarini boshlang'ich ta'limga kiritish kuchli motivatsiya vabolalarda o'rganish tezligi yuqori bo`lishini va yaxshilanishini ta'minlaydi. Boshlang‘ich maktablarningaksariyat o‘quv dasturlarida umumta`lim va matematika fanlarini qamrab oluvchi bir qancha tushunchalarmavjud, biroq muammoni yechish, informatika, texnologiya va robototexnikani o‘rgatishda kamroq e'tiborqaratiladi. Robototexnika tizimlaridan foydalanish va robototexnika fanini o'quv rejasi sifatida joriy etishbolalarga texnologiya asoslarini yetkazish va ularga boshqa turdagi loyihalash va tanqidiy fikrlash,muammolarni hal qilish imkoniyatlarini rivojlantiradi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Bo`ronova, G. (2022). UMUMTA`LIMMAKTABLARIDA ROBOTOTEXNIKANI FAN SIFATIDAO`QITISHNING DOLZARBLIGI. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 15(15). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/6165
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Merlo S. Costruiamo un robot – Il progetto e la sfida. Rassegna Istruzione, Volume 4, 2010-2011.

Mayerová K. Pilot Activities: LEGO WeDo at Primary School. Proceedings of 3rd International

Workshop Teaching Robotics, Teaching with Robotics. 2012. p. 32-39.