Oсобенности преподавания предмета суммы первых n членов арифметической прогрессии

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наргиза Жўраева

Аннотация

В данной статье рассматривается специфика преподавания математики в общеобразовательной школе как суммы первых n членов арифметической прогрессии. Примерами интерактивных методов, которые можно использовать в курсе, являются метод «Найди Мосина».

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Жўраева, Н. (2022). Oсобенности преподавания предмета суммы первых n членов арифметической прогрессии. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu.Uz), 14(14). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/6730
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Курбонов Г.Г. Информационные технологии в преподавании аналитической

геометрии. Проблемы педагогики. 2021. №2 (53), Стр. 11-14.

Марданова Ф.Я. Рекомендации по организации самостоятельной работы в

высших учебных заведениях. Вестник науки и образования. 95:17-2 (2020), С.

-86.

Марданова Ф.Я. Нестандартные методы обучения высшей математике.

Проблемы педагогики. 53:2 (2021), С. 19-22.

Mardanova F.Ya. Matematika fani olimpiadalarida tayyorlash bo’yicha uslubiy

ko’rsatmalar. Science and Education. 2:9 (2021), 297-308 betlar.

Марданова Ф.Я. Масалалар ечишда тенгсизликларнинг айрим тадбиқлари.

Science and Education. 2:11 (2021), 50-56 бетлар.

Boboeva M.N., Rasulov T.H. The method of using problematic equation in teaching

theory of matrix to students. Academy. 55:4 (2020), pp. 68-71.

Boboyeva M.N. Matematika darslarida innovatsion texnologiyalar. Science and

Education. 2:11 (2021), 883-892 betlar.

Бобоева М.Н. Олий математика фанида ҳосила мавзусини ўқитишда ахборот

коммуникацион технологиялардан фойдаланиш. Science and Education. 2:11

(2021), 488-498 бетлар.

Бобоева М.Н., Асадова Р.Ҳ. Логарифмик тенглама ва тенгсизликларни

ечишнинг баъзи усуллари. Scientific progress. 2:2 (2021), 285-293 бетлар.

Бобоева М.Н., Хўжаева М.М. “Векторлар ва улар устида амаллар” мавзуси

бўйича амалий машғулотлар учун “Домино” методи. Science and Education. 2:10

(2021), 407-415 бетлар.

Boboyeva M.N. Differensial hisobning iqtisodda qo’llanilishini takomillashtirish

istiqbollari. 2:8 (2021), 476-485 бетлар.

Бобоева М.Н. Метод графического органайзера при изучении темы

«Множества неотрицательных целых чисел». Проблемы науки. 63:4 (2021), С.

-75.

Boboyeva M.N. Maktablarda “matematika” fanini o’qitish va uni takomillashtirish

istiqbollari. Science and Education. 2:8 (2021), 486-495 betlar.

Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии:

метод case stady. Наука, техника и образавания. 2020. №8(72). стр 44-47.

Kurbonov G.G., Istamova D.S. The Role of Information Technology in Teaching

Geometry in Secondary Schools. Scientific progress. 2:4 (2021), Pp. 817-822.

Курбонов Г.Г., Зокирова Г.М. Проектирование компьютернообразовательных технологий в обучении аналитической геометрии. Science and

education. 2:8 (2021), Pp. 505-513.

Қурбонов Ғ.Ғ, Абдужалолов Ў.Ў. Геометрия фанини масофадан ўқитиш

тизимининг асосий дидактик тамойиллари ва тeхнологиялари. Science and

education. 2:9 (2021), Pp. 354-363.

Qurbonov G.G., Shadmanova Sh.R. Matematika fanini masofadan o‘qitish

tizimining asosiy tamoyillari va texnologiyalari. Science and education. 2:11 (2021),

Pp. 667-677.

Курбонов Г.Г., Суюндукова А.А. Особенности обучения по курсу

«Математика» в начальной школе. Science and education. 2:2 (2021), Pp. 727-735.

Курбонов Г.Г., Камолова Г.Б. Умумтаълим мактабларининг математика

дарсларида рақамли таълим технологияларидан фойдаланишнинг дидактик

тамойиллари. Science and education. 3:1 (2022), Pp. 424-430.

Qurbonov G.G., Rahmatova F.M. Uumumta’lim maktablarida matematika fanini

o’qitishda axborot texnologiyalaridan foydalanish. Science and education. 2:11 (2021),

Pp. 678-684.

Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. Историзм в процессе обучения математике.

Вестник науки и образования, 17-2 (95), 2020. Стр. 70-73

Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. О роли элементов истории математики в

преподавании математики. Scientific achievements of modern society, 25.5, 2020.

Стр. 701-702.

Жўраева Н.О. Таълим жараёнида мустақил ўқув фаолиятини ташкил этиш

бўйича айрим кўрсатмалар. Образование и инновационные исследования

международный научно-методический журнал 8:16, 2021. Стр. 170-176.

Hodjiyev S., Juraeva N.O. Methodical recommendations on solving text problems

during the work. XII, 2021. Electronic journal of actual problems of modern science,

education and training. Pp. 31-36.

Ходжиев С., Жураева Н.О. Некоторые методические советы при решении

степенно показательных уравнений и неравенств. Проблемы педагогики, 6 (57),

Стр. 23-29.

Ходжиев С., Жўраева Н. Применение алгоритмического метода при решении

неравенств. Образование и наука в XXI веке. Выпуск №25 (том 4). Стр. 1088-

Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. О первом уроке по теории вероятностей.

Вестник науки и образования, 18-2 (96), 2020. Стр. 37-40.

Kulieva Sh., Juraev Kh., Karimova M., Azimova M., Juraeva N. Interactive

technologies as a means to improve the efficiency and quality of the educational

process. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24 (2), 2020. Pp. 591-

Rasulov T.H., Rashidov A.Sh. The usage of foreign experience in effective

organization of teaching activities in Mathematics. International journal of scientific &

technology research. 9:4 (2020), P. 3068-3071.

Рашидов А.Ш. Замонавий таълим ва инновацион технологиялар соҳасидаги

илғор тажрибалар. Илм сарчашмалари. 2020, №10, 83-86 б.

Rashidov A.Sh. Using of problem educational technologies in the development of

students' creative and logical thinking skills. Berlin Studies Transnational Journal of

Science and Humanities. 2022, no. 2. P. 262-274.

Rashidov A.Sh. Yoshlar intellektual kamolotida ijodiy tafakkur va kreativlikning

o’rni. Pedagogik mahorat, Maxsus son. 2021. 114-116 b.

Rashidov A.Sh. Ta’lim tizimida smart-auditoriyadan foydalanib o‘quv

mashg’ulotlari samaradorligini oshirish. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, 2022. №3.

-137 b.

Rashidov A.Sh. Ijtimoiy-gumanitar ta’lim yo’nalishi talabalari uchun matematik

fanlar bo’yicha amaliy mashg’ulotlarni o’tkazish. Science and Education 2 (9) (2021),

-291 b.

Rashidov A.Sh. Matematika fanlaridan talaba yoshlar ijodiy tafakkurini

rivojlantirish. Ilm fan va ja’miyat 2021. №2. 45-46 b.

Рашидов А.Ш. Масофавий таълим моделлари ва уларни такомиллаштириш

истиқболларини эксперт баҳолаш усули орқали аниқлаш. Педагогик маҳорат,

№2. 163-171 б.

Mardanova F.Ya., Rasulov T.H. Advantages and disadvantages of the method of

working in small groups in teaching higher mathematics. Academy. 55:4 (2020), pp.

-68

Марданова Ф.Я. Использование научного наследия великих предков на

уроках математики. Проблемы педагогики. 6-51 (2020), С. 40-42.

Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. Метод траекторий при доказательстве

некоторых биномиальных тождеств. Образование и наука в XXI веке. №25 (том

, 2022, Стр. 1077-1087.

Mamurov B.J., Jo’rayeva N.O. Kombinatorik munosabatlar va ularning geometrik

isbotlari haqida. Pedagogik mahorat, maxsus son. 2021 yil, pp. 20-23.

Rashidov A.Sh. Development of creative and working with information

competences of students in mathematics. European Journal of Research and Reflection

in Educational Sciences. 2020., vol. 8., no. 3, pp. 10-15.

Rashidov A.Sh. Use of differentiation technology in teaching mathematics.

European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. 2020. vol.8, no.

pp. 163-167.

Mardanova F.Ya. Maktab matematikasida algebraik tenglamalarni yechishni

o’rgatishda interfaol usullarni qo’llash. Science and Education. 2:11 (2021), 835-850

betlar.

Марданова Ф.Я. Математикадан фан тўгаракларини ташкил этиш ҳақида

баъзи мулоҳазалар. Science and Education. 2:11 (2021), 870-882 бетлар.

Rasulov T.H., Rasulova Z.D. Organizing educational activities based on interactive

methods on mathematics subject. Journal of Global Research in Mathematical

Archives, 6:10 (2019), pp. 43-45.

Расулов Т.Х. Инновационные технологии изучения темы линейные

интегральные уравнения. Наука, техника и образование. 73:9 (2020), С. 74-76.

Расулов Т.Ҳ., Расулов Х.Р. Ўзгариши чегараланган функциялар бўлимини

ўқитишга доир методик тавсиялар. Scientific progress. 2:1 (2021), 559-567 бетлар.

Расулов Т.Х., Бахронов Б.И. О спектре тензорной суммы моделей Фридрихса.

Молодой учёный. 89:9 (2015), С. 17-20.

Курбонов Г.Г. Преимущества компьютерных образовательных технологий

при обучения темы скалярного произведения векторов. Вестник наука и

образавания. 2020. №16 (94). Часть 2, Стр. 33-36.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 > >>