Creative Management: Creative Opportunities in Business Process Management
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
the article mainly discusses the nature, importance and principles of creative management. a comparative description of traditional and creative management is carried out, its relationship with innovative management is determined. it has been proven that the introduction of a creative management system in the organization allows to increase the efficiency of its activities, and the use of creative management tools
allows managers to quickly solve emerging problems and be creative in managing business processes.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Варфоломеев А. Г. Креативный менеджмент в практической деятельности организации // Известия ТулГУ. Экономические и юридические науки. – 2016. – №2-1. – С. 153-159.
Божидарник Т.В. Креативный менеджмент: конспект лекций для подготовки докторов философии / Т.В. Божидарник, Н.М. Василик. – Луцк: Луцкий НТУ, 2018. – 188 с.
Ворошилова О.С., Прихунова Ю.А. Креативный менеджмент // Экономика и менеджмент инновационных технологий. – 2016. – № 5. [Электронный ресурс]. URL: http://ekonomika.snauka.ru/2016/05/11463
Макаренко О. Г., Лазарев В. Н. Креативный менеджмент: учеб. пособие / О. Г. Макаренко, В. Н. Лазарев. – Ульяновск: УлГТУ, 2017. – 154с.
Прохорова В.В., Коломыц О.Н., Шутилов Ф.В. Современные проблемы менеджмента: учебник. – М.: Общество с ограниченной ответственностью "Издательский Дом МИРАКЛЬ", 2017. – 352 с.