ҒАРОЙИБ ПРЕДМЕТЛАРНИНГ ЭРТАКЛАРДАГИ ФУНКЦИОНАЛ-МОТИВАЦИОН МОҲИЯТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Нозима Джумаева

##article.abstract##

Сеҳрли предметларнинг эртаклардаги иштироки сеҳрли фантастик эртакларнинг табиатини белгилашда муҳим роль ўйнайди. Ғаройиб предметлар эртак сюжети ва мотивлари билан бевосита боғлиқ ҳолда образлантирилади. Ушбу мақолада инглиз ва ўзбек халқ эртакларидаги сеҳрли предметларнинг функционал-мотивацион моҳияти ҳақида сўз юритилган. Ғаройиб предметларнинг эртакнинг сюжет-мотив композициясидаги ўрни таҳлил қилинган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##section.section##
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Имомов К. Эртак // Ўзбек фольклори очерклари. 2-том. – Тошкент: Фан, 1989. – Б.69-70.

https://gigafox.ru/uz/eko/motiv-v-literaturnom-proizvedenii-raznoobrazie-motivov/

Пропп В. Морфология волшебной сказки. – Л: Азбука-Аттикус, 1986. – С.27.

Пропп В. Исторические корни волшебной сказки. –Л: Питер, 1946. –С.45.

Чистов К.В. Сравнительный указатель сюжетов. Восточнославянская сказка. – Л.: Наука, 1979. – С.159-168.

Fang D. Magical objects in Victorian literature. Enchantment, Narrative Imagination, and the Power of Things.

Dissertation for the degree of doctor of philosophy, 2015.

Scholey A. Magical Rings in Middle English Romance. An Interdisciplinary Study in Medieval Literature and Material

Culture. – Birmingham, 2009.

Джумаева, Н. (2022). Выражение антропоцентризма в образе магических предметов в сказках. Центр научных

публикаций (buxdu.Uz), 18(18).

Джумаева, Н. (2021). Тилсим предметларнинг эртаклардаги талқини (Инглиз ва ўзбек халқ эртаклари мисолида).

Центр научных публикаций (buxdu. uz), 22(22).

Djurabayevna, D. N. (2022). Expression of anthropocentrism in the image of magical objects in fairy tales.

ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 12(5), 1043-1047.

Rasulov, Z. I., & Saidov, K. S. (2022). Linguistic Economy as an Inseparable Law of Language Evolution. Integration

of Pragmalinguistics, Functional Translation Studies and Language Teaching Processes, 8–12.

https://www.conferenceseries.info/index.php/online/article/view/28.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##

1 2 > >>