ЧЕТ ТИЛЛАРНИ ЎҚИТИШДА МЕТОДИКАСИГА ДОИР АЙРИМ МУЛОҲАЗАЛАР
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Замонавий педогогик ва ахборот коммуникация технологияларидан
фойдаланган ҳолда ўқитишнинг кгаюр услубларини жорий этиш йўли орқали
усиб келаѐтган ѐш авлодни чет тилларга ўқитиш, шу тилларда эркин сўзлаша
оладиган мутахассисларни тайѐрлаш тизимини тубдан такомиллаштириш
бугунги кун таълим тизимининг асосий вазифаларидан бирига айланди.
Инсонларда кадим замонлардан хорижий тилларни ўрганишга бўлган иштиѐқ
ва эхтиѐж мавжуд бўлган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
xasanova, xolida. (2022). ЧЕТ ТИЛЛАРНИ ЎҚИТИШДА МЕТОДИКАСИГА ДОИР АЙРИМ МУЛОҲАЗАЛАР. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 16(16). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/7148
Раздел
Статьи buxdu.uz