Yangi renessans davrida liderlik qobiliyatini rivojlantirish orqali yoshlarning faolligini oshirish
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ushbu maqolada liderlik qobilyatini shakllantirish, yoshlar o’rtasida
faollikni oshirishimiz va yurtimizni yangi marralar tomon boshlamog’imiz haqida so’z boradi.
Yoshlarimiz har jabhada zafar quchishlarida liderlik orqali faollikni oshirib, yangi renessans
poydevorini birgalikda birlashib qurishimiz kerak.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Nazarova, M. (2021). BOSHLANG‗ ICH TA ‗LIM O‗ QUVCHILARINING PSIXIK
TARAQQIYOTIDA INTEGRATSIYAVIY-INNOVATSION YONDASHUVLAR
AHAMIYATI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 7(7).
Baxriyeva, N. (2020). СОЦИАЛЬНО-ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ ДЕТЕЙ
ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 1(1).
Nematova, R. R., &Narziyev, B. N. (2022). THE ROLE OF NATIONAL GAMES IN
INCREASING THE PHYSICAL ACTIVITY OF PRESCHOOL CHILDREN. ResearchJet
Journal of Analysis and Inventions, 3(1), 6-11.
Izatovna, T. S. (2022). Theoretical and Scientific Approach to the Psychology of Adolescent
Twins in the Process of Social Adaptation. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF SOCIAL
SCIENCES AND HISTORY, 3(2), 51-57.
Нематова, Р. Р. (2019). ХАРАКТЕРИСТИКА КОММУНИКАЦИИ КАК СОЦИАЛЬНОПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ФЕНОМЕНА. Теорияипрактикасовременнойнауки, (5), 449-
Худойқулова, Г. Б. (2019). Psychological mechanisms of the formation of interpersonal
activity motivation for interactive activities in small groups. Psixologiya, (1), 32-35.
Исматова, Д. Т. (2016). РОЛЬ СЕМЬИ В ОБЩЕСТВЕ. NovaInfo. Ru, 3(57), 556-560.
A‘zamova, M. A., Hakimova, F. K., & Sirojov, S. F. O. G. L. (2022). Life strategies of
modern youth. Science and Education, 3(2), 1067-1072.
Назарова, М. М. К. (2022). Профилактика девиаций в подростковый период. Science
and Education, 3(2), 1306-1312.
Murtazoyevna, Q. D., & Jamilovna, A. Z. (2021). FEATURES OF EMOTIONS IN THE
UPBRINGING OF CHILDREN. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 2(04), 60-
Ахмедов, А. А., & Зикиряева, М. М. (2020). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ
ФОРМИРОВАНИЯ СОЦИАЛЬНОГО ВООБРАЖЕНИЯ У ПОДРОСТКОВ. Новый
день в медицине, (1), 151-154.
Izatovna, T. L., &Izatovna, T. S. (2021, February). PSYCHODIAGNOSTIC BASES OF
THE STUDY OF TWINS IN PSYCHOLOGY. In E-Conference Globe (pp. 98-104).
Baxriyeva, N. (2020). Maktabgacha yoshdagi bolalarni ijtimoiy-hissiy rivojlantirishning
pedagogik-psixologik xususiyatlari. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 1(1).
Исматова, Д. Т. (2022). Социально-психологические особенности отношений в
молодой семье. Science and Education, 3(2), 1147-1154.
Кодирова, Д. М. (2022). Психологические аспекты формирования этических
отношений у дошкольных детей. Science and Education, 3(2), 1161-1168.
Ganjiyev, F., & Kosimova, S. Heads Of Competence In Psychologically School Education.
ҲАКИМОВА, Ф. Х. Мослаша олмаслик хусусиятларининг мактабгача ва кичик мабтаб
ёшидаги болаларда турли психологик кўринишлари. PSIXOLOGIYA Учредители:
Бухарскийгосударственныйуниверситет, (4), 86-88.
Zulfiddinovich, S. Z. (2022). IMPROVING THE SPIRITUAL AND MORAL
ENVIRONMENT IN TROUBLED AND TROUBLED FAMILIES. ResearchJet Journal of
Analysis and Inventions, 3(03), 5-12.
A'zamova, M. (2021). Mahallada psixologik xizmat ko'rsatishning empirik
asoslari. ЦЕНТРНАУЧНЫХПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 7(7).
19.Ганджиева, Ф., &Кодирова, Д. (2020). MAKTABGACHA TA‘LIM MUASSASASI
TARBIYALANUVCHILARI IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MOSLASHUVINING OZIGA
XOS XUSUSIYATLARI. ЦЕНТРНАУЧНЫХПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 2(2).
Jamilovna, A. Z. (2021). PREPARING YOUNG PEOPLE FOR FAMILY LIFE
PSYCHOLOGICAL FUNDAMENTALS. ResearchJet Journal of Analysis and
Inventions, 2(05), 304-307.
Ахмедова, З. Ж. (2022). Трудностисоциальнаяадаптациястудентовввузе. Science and
Education, 3(2), 1054-1059.