Sportchilarda hissiy sifatlarni shakllanishining psixologik jihatdan o’rganilganilishi Sportchilarda hissiy sifatlarni shakllanishining psixologik jihatdan o’rganilganilishi
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Annotatsiya: Ushbu maqolada Sportchilarda hissiy sifatlarni shakllanishining
psixologik mexanizmalari haqida so’z boradi
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
G’aybulloyev, A. A. (2022). Sportchilarda irodaviy sifatlarni shakllanishining
psixologik mexanizmalari. Science and Education, 3(4), 832-837.
Гайбуллаев, А. А. Особенности эмоционального состояния спортсменов.
Вестник интегративной психологии (Ярославль, выпуск 23, 2021.–С. 69-73.
Гайбуллаев, А. А. (2020). Эмоционально-волевые особенности
спортсменов.
G’aybulloyev, A. A. Спортчиларнинг индувидиал психологик
хусусиятларини ўрганишнинг ўзига хос жиҳатлари. Psixologiya ilmiy jurnali.
Buxoro 2020.
Гайбуллаев, А. А. Психология: происхождение и структура научного
факта. Вестник интегративной психологии, 19(19), 115-119.
G’aybulloyev, A. A. (2021). Sportchilarda hissiy-irodaviy sifatlar
shakllanishining psixologik mexanizmlari. Psixologiya ilmiy jurnali, 92-96.
Sobirov, A. (2021). Индивидуальные проявления механизмов
психологической защиты у спортсменов. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ
(buxdu. uz), 3(3).
Кулиев, Ё. К. (2022). Социально-психологичесие особенности
юношеского возраста. Science and Education, 3(4), 1392-1397.
Жумаев, Н. З. (2022). Психологические механизмы предупреждения
формирования мотивации агрессивного поведения у педагогов. Science and
Education, 3(4), 1517-1523.
Mansurovich, S. S. (2022). METHODOLOGY OF ORGANIZING
PHYSICAL EDUCATION LESSONS THROUGH DIGITAL TECHNOLOGIES.
EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE, 2(4), 107-
Усманова, М. Н., Останов, Ш. Ш., & Бафаев, М. М. (2013). К вопросу о
зарождении этнопсихологии. PEM: Psychology. Educology. Medicine, (1-1), 68-72.
Ҳакимова, Ф. Х. (2022). Повышение благосостояния семьи как фактор
развития экономического воспитания. Science and Education, 3(4), 1710-1715.
Qodirova, D. M. (2021). YOSH OILALARDA OILAVIY
MUNOSABATNING SHAKLLANISHINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI.
Oriental Art and Culture, (8), 179-183.
Аллаярова, С. Н., & Сайитова, У. Ҳ. Қ. (2021). МАСОФАВИЙ ТАЪЛИМ:
МАЗМУНИ, ИМКОНИЯТЛАРИ ВА КАМЧИЛИКЛАРИ. Academic research in
educational sciences, 2(1).
Ахмадов, Н. Р. (2022). Психологические механизмы реабилитации
процесса дезадаптации у подростков. Science and Education, 3(4), 1271-1277.
Axmadov, N. R., & Roziqova, M. F. (2022). Oilaviy ajrimlar ularning
sabablari, ajrimlarning oldini olishning psixologik mexanimzlari. Science and
Education, 3(4), 760-764.
Rahmat o’g’li, A. N., & Oybek o’g’li, D. S. (2020). Preventing the formation
of suicidal risk in adolescents under the influence of interpersonal relationships.
INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND TECHNICAL JOURNAL “INNOVATION
TECHNICAL AND TECHNOLOGY”, 1(2), 37-41.
Ахмадов, Н. Р. (2022). Социально-психолого-педагогическая
реабилитация дезадаптированных подростков. Science and Education, 3(2), 1045-
Nazarov, A. M. (2020). PSYCHOLOGICAL MECHANISM FOR
IMPROVEMENT OF PSYCHOLOGICAL PROTECTION OF SPORTSMEN.
Theoretical & Applied Science, (1), 435-438.
Назаров, А. М., & Агамурадов, С. И. (2022). Особенности
психологической защиты личности в подростковым возрасте. Science and
Education, 3(2), 654-660.
Ismatulloev, A. N., & Nazarov, A. M. (2022). The level of subjective control
and its influence on the activity of the person. Science and Education, 3(2), 751-754.
Akmal, N. (2022). KINDS OF TEMPERAMENT OF HUMAN BEINGS.
Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 3(1), 321-324.
Axmadov, N., & Ostanov, S. (2021). РОЛЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО
ЗДОРОВЬЯ СТУДЕНТОВ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС. ЦЕНТР НАУЧНЫХ
ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 3(3).
Останов, Ш. Ш. (2020). Арт-терапия воситалари орқали талаба-ѐшлар
креативлигини ривожлантириш. Психология. Илмий журнал.–Бухоро, (2), 175-
Назаров, А. М., & Останов, Ш. Ш. (2017). СОЦИАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ
КАК СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. NovaInfo. Ru, 1(58),
-552.
Рустамов, Ш. Ш. (2022). Психологические особенности изучения
математической компетентности практикующего психолога. Science and
Education, 3(4), 1746-1752.
Рустамов, Ш. Ш. (2022). О формировании математической
компетентности практический психологов. Science and Education, 3(2), 1359-
Rustamov, S. (2021). ОСОБЕННОСТИ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ
КОМПЕТЕНТНОСТИ ПРАКТИЧЕСКИЙ ПСИХОЛОГОВ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ
ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 8(8).
Dilafro’z, I. (2022). OILADA IJTIMOIY–PSIXOLOGIK
MUNOSABATLARNING SHAKLLANISHIDA ONA PSIXOLOGIYASINING
O’RNI. ТАЪЛИМ ВА РИВОЖЛАНИШ ТАҲЛИЛИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ
ЖУРНАЛИ, 2(3), 182-185.
Sarvinoz, Q. (2022). EMOTIONAL UNDERSTANDING OF
INDIVIDUALS THE ROLE OF EMOTIONS. ResearchJet Journal of Analysis and
Inventions, 3(1), 12-18.
Roziyev, U. (2021). СОЦИАЛЬНАЯ ФОБИЯ-И ЕГО ВЛИЯНИЯ НА
ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz),
(22).
Назаров, А. М., & Рустамов, Ш. Ш. (2019). АНАЛИЗ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ДАННЫХ С ПОМОЩЬЮ ПРОГРАММЫ SPSS. ББК
0 И74 Редакционная коллегия Ответственный редактор, 187.