THE ROLE OF SELF-GOVERNANCE IN PROVIDING PERSONAL PERFECTION
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
In this article theoretical and practical problems of socio-psychologic phenomena of self-management, forming motivation of self-management, self-management and improvement, self-control, socio-psycologic features of self- education are illuminated.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Абу Али ибн Сино. Мен англаган дунё. Тошкент: Шарқ. 2015.
Абу Наср Фаробий. Фозил одамлар шаҳри. – Тошкент: А. Қодирий номидаги
халқ мероси нашриёти, 1993. – 224 б.
Кайковус. «Қобуснома» Тошкент: Истиқлол, 1992.
Мавлоно Жалолиддин Румий. Ичингдаги ичингдадир. Тошкент: Ёзувчи, 1997
Фрейд, 3. По ту сторону принципа удовольствия [Текст] / 3. Фрейд И
Психология бессознательного. - М. : Педагогика, 1989. - С. 382-424.
Рамазонов Ж.Ж. Саморегуляция психических состояний подростков как
психологический феномен. Вестник интегративной психологии // Журнал для
психологов. Вып. 21. /Под ред. В.В.Козлова. - Ярославль: МАПН, 2020. - 299 с.
Ramazonov J.J. Reflexive Mechanism-As The Main Form Of Controlling Students’
Psychological Conditions. The American Journal of Social Science and Education
Innovations 3(02), 379-382, 2021.
Ramazonov J.J. Talaba-yoshlarda o’zini o’zi idora qilishning ijtimoiy-psixologik
mexanizimlari. Integration of science, education and practice. Scientific-methodical
journal 2 (3), 123-133, 2021