ЦЕЛЬ И ЗНАЧЕНИЕ КРУПНЫХ ИЗМЕНЕНИЙ В СИСТЕМЕ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В данной статье рассматриваются концепции дошкольного образования, цели и системные реформы, фундаментальные изменения, а также концепция «человеческого капитала».
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Мирзиёев Ш.М. Танқидий таҳлил, қатъий тартиб-интизом ва шахсий жавобгарлик – ҳар бир раҳбар фаолиятининг кундалик қоидаси бўлиши керак. / Мамлакатимизни 2016 йилда ижтимоий-иқтисодий ривожлантиришнинг асосий якунлари ва 2017 йилга мўлжалланган иқтисодий дастурнинг энг муҳим устувор йўналишларига бағишланган Вазирлар Маҳкамасининг кенгайтирилган мажлисидаги маъруза. – Т.: «Ўзбекистон», 2017.
Березина Ю.Ю. Формирование познавательного интереса у детей старшего дошкольного возраста. Дисс. .. канд.пед.н., -Москва, 2014. – 146 с.
Абидов Б.К. Мактабгача таълим (хорижий мамлакатлар тажрибаси) // Замонавий таълим, 2017, -№ 11.
YARASHOV M. BOSHLANG ‘ICH SINF MATEMATIKA TA’LIMINI IJODIY TASHKIL ETISHDA TA’LIM TAMOYILLARINING O ‘RNI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ. – 2020. – Т. 1. – №. 1.
Косимов Ф. М., Ярашов М. Ж. ТВОРЧЕСКИЕ САМОСТОЯТЕЛЬНЫЕ РАБОТЫ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ //ИННОВАЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ РАЗВИТИЯ НАУКИ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ДОСТИЖЕНИЯ И ИННОВАЦИИ. – 2020. – С. 178-181.