HUDUDLARDA ZAMONAVIY TADBIRKORLIK VA TARMOQLI MARKETINGNI RIVOJLANTIRISH

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лайли Навруззода

Аннотация

Ushbu maqolada zamonaviy tadbirkorlik bozor iqtisodiyotining eng muhim elementi ekanligi haqida fikr yuritilgan. Tadbirkorlik qobiliyatinining namoyon bo‘lish shakllarini anʼanaviy va zamonaviyga bo’linishi tavsiya etilgan. Bu bilab birga kichik biznes sub’ektlarining asosiy muammolari keltirilib, ular ichida marketing o‘rin tutgani aytib o‘tilgan. Tadbirkorlikni rivojlantirishda va ularning daromadini qo‘shimcha ko‘paytirishda tarmoqli marketingdan foydalanish tavsiya etilgan. 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Навруззода, Л. (2024). HUDUDLARDA ZAMONAVIY TADBIRKORLIK VA TARMOQLI MARKETINGNI RIVOJLANTIRISH. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 58(58). извлечено от https://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/13920
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi PF-60-son “2022-2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida“ gi Farmoni.

Kotler, P. (1998) Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation, and Control. 9th Edition, Prentice Hall, Upper Saddle River.

Navruz-Zoda B. N., Shomiev G. U. The different approaches of human capital formation //International Journal of Innovative Technologies in Economy. – 2017. – №. 5 (11). – С. 6-10.

Навруззода Б. Н., Навруззода Л. Б. Предпринимательская концепция формирования и развития человеческого капитала //Современная наука. – 2014. – №. 1. – С. 21-25.

Навруз-Зода Б. Н., Шомиев Г. У. Исторические предпосылки развития теории человеческого капитала //Academy. – 2016. – №. 11 (14). – С. 19-21.

Навруз-Зода Б. Н. Сущность и содержание уровневого подхода к оценке конкурентоспособности экономики //Современная наука. – 2016. – №. 4. – С. 49-52.

Навруз-Зода Л. Б., Навруз-Зода З. Б. Повышение социального престижа предпринимательских фирм в Бухарской области //Вопросы науки и образования. – 2020. – №. 11 (95). – С. 21-25.

Xolmamatov D. H., Ximmatova B. B. KICHIK BIZNES SUB’YEKTLARI FAOLIYATIDA MARKETING XIZMATINI TASHKIL ETISH MUAMMOLARI //Journal of marketing, business and management. – 2022. – Т. 1. – №. 2. – С. 68-74.

https://www.fundera.com/blog/small-business-problems

https://blog.mailrelay.com/en/2018/10/23/10-common-marketing-challenges11. https://www.un.org/ru/observances/micro-small-medium-businesses-day. https //www. oecd.org.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 > >>