КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ДАСТУРЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШГА БАҒИШЛАНГАН ИЛМИЙ ҚАРАШЛАРНИНГ ШАКЛЛАНИШИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##article.abstract##
Иқтисодий адабиѐтда ишлаб чиқариш корхоналари фаолиятида маркетинг
дастурларидан фойдаланиш амалиѐти билан боғлиқ бўлган илмий қарашлар
шаклланганлигини кўришимиз мумкин.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Меркантилизм / под ред. И.С. Плотникова – М.: Директ-Медиа, 2007 – 82 с.
Эриашвили Н.Д. Маркетинг: Учебник для вузов / под ред. Н.Д. Эриашвили, К.
Ховард, Ю.А. Цыпкин. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 269 с.
Porter M.E. What is Strategy? // Harvard business rev. Boston. 1996. Vol. 74, № 6. P.
-78
Jerome McCarthy E. Basic Marketing: A Managerial Approach. Richard D. Irwin, INC.
Homewood, Illinois. USA 1960. – 770 p.
Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учеб. пособие. М.: Изд-во
―Омега-Л‖, 2008. – с. 27
Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.:
―IQTISODOYOT‖, 2019. 462 б.
Парамонова Т.Н. Маркетинг: Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2010. – с. 190 с.
Дустова А. К. ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ
ИНСТРУМЕНТОВ В ЭКОНОМИЧЕСКОМ РАЗВИТИИ РЕСПУБЛИКИ
УЗБЕКИСТАНА //ББК 65.0501 А 43. – 2022. – С. 60.
Дустова А. К. Oссoбеннoсти Внедрение Мaркетингoвoй Лoгистики В Рaзвитии
Предприятия В Услoвиях Кoнкуренции И Рынoчнoй Экoнoмики //Central Asian Journal of
Innovations on Tourism Management and Finance. – 2022. – Т. 3. – №. 9. – С. 68-71.
Abdullayeva, H. (2024). KORXONA FAOLIYATIDA INNOVATSION MARKETINGDAN
FOYDALANISH. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 49(49).