Yangi renessans davrida liderlik qobiliyatini rivojlantirish orqali yoshlarning faolligini oshirish

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Maxliyo A'zamova

Аннотация

 Ushbu maqolada liderlik qobilyatini shakllantirish, yoshlar o’rtasida
faollikni oshirishimiz va yurtimizni yangi marralar tomon boshlamog’imiz haqida so’z boradi.
Yoshlarimiz har jabhada zafar quchishlarida liderlik orqali faollikni oshirib, yangi renessans
poydevorini birgalikda birlashib qurishimiz kerak.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
A’zamova, M. (2022). Yangi renessans davrida liderlik qobiliyatini rivojlantirish orqali yoshlarning faolligini oshirish. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu.Uz), 14(14). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/6764
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Nazarova, M. (2021). BOSHLANG‗ ICH TA ‗LIM O‗ QUVCHILARINING PSIXIK

TARAQQIYOTIDA INTEGRATSIYAVIY-INNOVATSION YONDASHUVLAR

AHAMIYATI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 7(7).

Baxriyeva, N. (2020). СОЦИАЛЬНО-ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ ДЕТЕЙ

ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 1(1).

Nematova, R. R., &Narziyev, B. N. (2022). THE ROLE OF NATIONAL GAMES IN

INCREASING THE PHYSICAL ACTIVITY OF PRESCHOOL CHILDREN. ResearchJet

Journal of Analysis and Inventions, 3(1), 6-11.

Izatovna, T. S. (2022). Theoretical and Scientific Approach to the Psychology of Adolescent

Twins in the Process of Social Adaptation. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF SOCIAL

SCIENCES AND HISTORY, 3(2), 51-57.

Нематова, Р. Р. (2019). ХАРАКТЕРИСТИКА КОММУНИКАЦИИ КАК СОЦИАЛЬНОПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ФЕНОМЕНА. Теорияипрактикасовременнойнауки, (5), 449-

Худойқулова, Г. Б. (2019). Psychological mechanisms of the formation of interpersonal

activity motivation for interactive activities in small groups. Psixologiya, (1), 32-35.

Исматова, Д. Т. (2016). РОЛЬ СЕМЬИ В ОБЩЕСТВЕ. NovaInfo. Ru, 3(57), 556-560.

A‘zamova, M. A., Hakimova, F. K., & Sirojov, S. F. O. G. L. (2022). Life strategies of

modern youth. Science and Education, 3(2), 1067-1072.

Назарова, М. М. К. (2022). Профилактика девиаций в подростковый период. Science

and Education, 3(2), 1306-1312.

Murtazoyevna, Q. D., & Jamilovna, A. Z. (2021). FEATURES OF EMOTIONS IN THE

UPBRINGING OF CHILDREN. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 2(04), 60-

Ахмедов, А. А., & Зикиряева, М. М. (2020). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ

ФОРМИРОВАНИЯ СОЦИАЛЬНОГО ВООБРАЖЕНИЯ У ПОДРОСТКОВ. Новый

день в медицине, (1), 151-154.

Izatovna, T. L., &Izatovna, T. S. (2021, February). PSYCHODIAGNOSTIC BASES OF

THE STUDY OF TWINS IN PSYCHOLOGY. In E-Conference Globe (pp. 98-104).

Baxriyeva, N. (2020). Maktabgacha yoshdagi bolalarni ijtimoiy-hissiy rivojlantirishning

pedagogik-psixologik xususiyatlari. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 1(1).

Исматова, Д. Т. (2022). Социально-психологические особенности отношений в

молодой семье. Science and Education, 3(2), 1147-1154.

Кодирова, Д. М. (2022). Психологические аспекты формирования этических

отношений у дошкольных детей. Science and Education, 3(2), 1161-1168.

Ganjiyev, F., & Kosimova, S. Heads Of Competence In Psychologically School Education.

ҲАКИМОВА, Ф. Х. Мослаша олмаслик хусусиятларининг мактабгача ва кичик мабтаб

ёшидаги болаларда турли психологик кўринишлари. PSIXOLOGIYA Учредители:

Бухарскийгосударственныйуниверситет, (4), 86-88.

Zulfiddinovich, S. Z. (2022). IMPROVING THE SPIRITUAL AND MORAL

ENVIRONMENT IN TROUBLED AND TROUBLED FAMILIES. ResearchJet Journal of

Analysis and Inventions, 3(03), 5-12.

A'zamova, M. (2021). Mahallada psixologik xizmat ko'rsatishning empirik

asoslari. ЦЕНТРНАУЧНЫХПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 7(7).

19.Ганджиева, Ф., &Кодирова, Д. (2020). MAKTABGACHA TA‘LIM MUASSASASI

TARBIYALANUVCHILARI IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MOSLASHUVINING OZIGA

XOS XUSUSIYATLARI. ЦЕНТРНАУЧНЫХПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 2(2).

Jamilovna, A. Z. (2021). PREPARING YOUNG PEOPLE FOR FAMILY LIFE

PSYCHOLOGICAL FUNDAMENTALS. ResearchJet Journal of Analysis and

Inventions, 2(05), 304-307.

Ахмедова, З. Ж. (2022). Трудностисоциальнаяадаптациястудентовввузе. Science and

Education, 3(2), 1054-1059.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>